Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 18:49

Hahaha gekke Milkshake! Goed gedaan, fijn dat t zo leuk was! :) lekker rustig ook, wij waren met 4 paarden en 7 mensen volgensmij. Dus bij ons was het ook best rustig, maar iedereen zn "eigen" paard is natuurlijk wel leuker :)


Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:37

Pepperrr schreef:
Het ging echt supergoed met Froukje! Ik merk dat Frouk en ik een steeds beter team worden, ben zo gek op dr <3 ! Zelfs linkergalop (waar ze normaal superveel moeite mee heeft) ging echt heel netjes! Bokken heeft ze helemaal niet gedaan, alleen op het einde heeft ze 1x de bocht afgesneden. Het gaat echt steeds zoooveeel beter elke les!
We hebben eerst wat proefjes geoefend en laatste kwartiertje zijn we nog even buiten wezen stappen. Vond het een superfijne les! :D


Wauw super fijn! Daar mag je wel ff trots op zijn :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 21:38

Nouklax schreef:
Pepperrr schreef:
Het ging echt supergoed met Froukje! Ik merk dat Frouk en ik een steeds beter team worden, ben zo gek op dr <3 ! Zelfs linkergalop (waar ze normaal superveel moeite mee heeft) ging echt heel netjes! Bokken heeft ze helemaal niet gedaan, alleen op het einde heeft ze 1x de bocht afgesneden. Het gaat echt steeds zoooveeel beter elke les!
We hebben eerst wat proefjes geoefend en laatste kwartiertje zijn we nog even buiten wezen stappen. Vond het een superfijne les! :D


Misschien n keertje een proefje doen als je dat leuk vind? Jullie zouden t makkelijk kunnen denk ik!

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 17:06

Ahh jammer van je fnrs paspoort, maar wel of niet wedstrijdkleding maakt niet uit, je kunt het ook gewoon in je rijbroek en een shirt doen. En ik kan het wel zeggen als er weer proefjes zijn als je wil?

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 18:46

Pepperrr schreef:
Nouklax schreef:
Ahh jammer van je fnrs paspoort, maar wel of niet wedstrijdkleding maakt niet uit, je kunt het ook gewoon in je rijbroek en een shirt doen. En ik kan het wel zeggen als er weer proefjes zijn als je wil?


Ik heb net het paradepaardje binnengekregen, daar staan alle data op :) Misschien dan toch nog even een paspoort aanvragen :)


Super leuk en goed idee zou ik zeggen! :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:52

Pepperrr schreef:
Hoiii!

Weet niet of je nog een beetje actief bent hahaha :P
Maar lang niet gezien & gesproken! Hoe gaat het met je?? Heb afgelopen lessen op Hailey & Taranda gereden.

Hailey ging echt slecht. Heb echt niks met haar hahaha. Is een superlief paardje, maar qua rijden kan ik er niks mee. Had ook voor het eerst mijn nieuwe body protector aan, en kon mijn balans niet vinden :') Heb de rest van de les maar in stap en af en toe een stukje draven afgelegd. Vooral aan de ontspanning en stelling gewerkt.

Taranda ging goed! Het is ooit beter gegaan, maar voor Taranda was het zeker niet slecht. Ze was super onrustig omdat er nu logeerpaarden staan, en ze dus samen met Donna in de wei staat. Die twee zijn echt onafscheidelijk haha, super lief <3 Maar opzadelen was dus drama. Moest in Luca's stal opzadelen. Taranda werd echt helemaal gekk! Op een gegeven moment ging ik 2 seconden de stal uit en begon ze te steigeren. Zodra ik bij haar in de stal stond was het allemaal goed. Maar als ik weg was begon ze weer :')

Ik heb echt zin in ponykamp!! Weet jij al welke 3 paarden je op gaat geven? Ik denk ik Froukje, Taranda & Donna :D

Hier nog even een foto van mij & Hailey <3


[ [url=m/Q1Gwuj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heeeeey! Aaah ik vind hailey echt geweldig, heb er nu 2 keer op gereden ( een keer zaterdag en toen gingen we springen, en een keer maandag, de laatste springles voor de vakantie en toen gingen we "chase me charlie" doen, was echt heel leuk, behalve dat ik er af viel op het laatst.. oeps! Totaal mn eigen schuld) goed dat t zo goed ging met Taranda, ik had toen ook op haar gereden, was wel een leuke laatste les voor de vakantie :) ik heb ook echt super veel zin in ponykamp! Ik denk dat ik Balou, cloony ( het is gewoon zon lieverd :) ) en Hailey op ga geven.

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:54

Leuke foto btw! En bij mij liep hailey trouwens wel heel erg naar de bakrand toe, dat vond ik wel vervelend want als ik het probeerde te corrigeren lukte het niet, dus ik heb maar gewoon lekker veel figuren gereden.

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 22:05

Had t gehoord! Donna gaat het gelukkig wel goed krijgen want haar nieuwe baasje is heel aardig! Echt balen voor je dat dat net die 2 zijn die jij wil kiezen voor ponykamp :( misschien camisha ofzo? Of pepper?

Ik was vandaag mee met die vriendin naar donna dus heb 2 van de nieuwe paarden al gezien, ze lijken echt super veel op elkaar! Ze lijken me wel leuk, wel best moeilijk volgensmij dus ik denk dat ik er voorlopig nog niet op zit. Ook zijn ze best groot, maar dat vind ik wel leuk!

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 14:31

Pepperrr schreef:
Jaa klopt, Felice en Cassandra lijken heel erg op elkaar. Denk dat ik voor de lol Cassandra (die kan ik Cassie noemen. Mijn kat heet Casper en die noem ik Cassie :') ) kies haha. Idk hoe ze is. Prins lijkt me ook erg leuk!

Pepper sws niet want dat is een erg geliefde pony die wss al heel veel gekozen wordt. Daarom twijfel ik ook nog aan Balou. Maarja, ik zie wel. Miss ga ik morgen eerst nog even een rondje stal doen en kom ik nog paarden tegen waar ik nog niet aan gedacht heb haha. Vind het wel ontzettend jammer van Amber want die wilde ik kiezen voor het springen, ik vind haar echt heel fijn met springen, lijkt heel erg op Salvador daarmee haha.

Ik mis Salvador trouwens wel heel erg. Gelukkig heb ik toestemming gekregen van haar eigenaresse (wil haar naam niet plaatsen ivm privacy) om hem te mogen knuffelen in de wei. Mag helaas niet zijn stal in, want dat vindt hij niet zo fijn.


Ben erg benieuwd naar ze!

Tsja klopt.. misschien froukje? Die word denk ik niet zo veel gekozen. Ik vind t ook jammer van Amber, maar denk wel dat t beter is voor dr. Ah dat is echt jammer :(

Super lief van haar, vind Salvador denk ik ook wel gezellig haha :)


Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:00

Tot straaaks!! :D

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 16:34

Nice! :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 17:32

Ik ook als het goed is :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 18:32

Wowww wat vreemd dat ze zo gek deed! Misschien kwam het omdat Donna nu weg is? Super netjes! :D gelukkig dat t daarna veeeel beter ging! Ik zat trouwens op Balou, gewoon een normale les. Gaan jullie meedoen met de caroussel wedstrijd?

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:11

Hoop t ook voor Taranda. 1 oktober ( dacht ik) is dr een carrousel wedstrijd, we gaan dr nu voor oefenen de komende weken.

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:32

Hoooi

Jaaa ik kom naar de open dag, alleen moet ik om 2 uur ergens anders zijn dus kan ik niet heel de dag blijven, echt super jammer :(

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:18

Aww jammer en beterschap! Ik zat op Prins, echt suuuuper leuk! Als eerst dacht ik echt van watt ik op prins? Maar hij was echt heel lief en leuk!

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 11:34

Hahaha ja! Gaat t al wat beter met je verkoudheid?

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 07:44

Ah fijn! Hopen dat t snel helemaal weggaat :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 19:06

Heeey

Aah leuk! Ik zat vandaag op Shakira, ook super leuk!

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 14:30

Aaah goedzo! Ziet dr echt goed uit :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:22

Oooh hahaha! Achja je weet zelf dat het goed gegaan is :) op 29 okt is er weer een springparcours met hulp, doe jij mee?

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 16:54

Ah das jammer :(

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 00:46

Aaah super leuk! Wij waren ook naar buiten geweest, ik zat op Baloutjeee :) we waren maar met zn 5en echt lekker rustig! Alleen het meisje voor mij zat op Chefke, en die begon allemaal te bokken tijdens de galop, vrolijk beestje hahaha! Maar super goed dat taranda zo rustig en braaf was :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:50

Jaaa klopt! Echt een geweeeldig paard vind ik! Wel rondjes lopen etc bij t poetsen en opzadelen maar denk dat dat kwam omdat dr heel veel paarden buiten stonden. Verder echt een super lief fijn paard!Ik ging ook mn proefje oefenen en dat ging wel oke, behalve de galop, dat was echt heel erg onrustig. En ze vond de proevenmap ook wel spooky, maar voor de rest echt super braaf! Hoop echt dat ik er nog n keertje op mag! Wat fijn dat t zo goed ging met ging met Froukje!! En jeetje.. wat een moeilijke keuze, maar wel suuuuuper gaaf die friezen!! Ik begrijp t wel heel goed als je voor de friezen gaat, maar zou t wel echt heel jammer vinden als je weg zou gaan van de manege, maar begrijp t heel goed!

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:21

Hoi! Met mij goed!
Ja klopt! Sind n paar lessen nu, dus ben benieuwd hoe het verder gaat! Heel leuk, heb je helemaal niet gezien oeps..! Ah leuk op Froukje :) saf was ook leuk, alleen word ik wel n beetje gelanceerd als hij springt, maar ligt aan mijn zit. Dus we zullen zien hoe het verder loopt haha :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers