Ervaringen HRC Knollegruun dagtocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Ervaringen HRC Knollegruun dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 21:22

Hallo,

Ik wil heel graag weer eens een lekkere buitenrit maken, helaas heb ik daar de paarden niet toe dus ik ben een beetje aan het rond kijken naar dagtochten/buitenritten bij manege's
Ik kwam nu dus HRC Knollegruun tegen in Drenthe en ik lees daar veel goede dingen over.
Zijn er bokkers die ook ervaringen hebben met deze manege? Of zijn er misschien andere maneges in Drenthe ( dicht bij Hoogeveen of goed bereikbaar met OV ) waar je fijn kunt rijden?
Manege Smit en Manege de buitenwijck graag niet! Les chevaux heb ik al een keer gedaan, ben wel een keer benieuwd naar wat anders :)

Ik hoor het graag

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Ervaringen HRC Knollegruun dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:44

Omdat de vraag betrekking heeft op ervaringen met een manege verplaats ik het topic naar [MA] Manegepraat.

prugelpiet

Berichten: 12561
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:47

Gezellige boel daar hoor :))
Oke, buiten het feit om dat ik er werk, mijn paard er staat en ik er al 9 jaar kom, meen ik oprecht dat het vergeleken andere maneges die ik gezien heb het er goed aan toe gaat. Stallen zijn (vaak) helemaal schoon en worden 2x per week uitgemest en opgestrooid. Alles staat lekker de hele dag buiten en als het weer het toelaat blijven ze daar 's nachts ook.

Dagritten hebben we echter niet altijd (wel in overleg hoor!) , dus daarvoor zou je binnenkort even moeten bellen want nu met ponykampen zijn ze er wel. Niet te lang mee wachten dus :)

Als je nog iets wil weten, vraag gerust. Ik durf wel te zeggen dat ik ondertussen bijna alles wel weet :+

Manege gasselte zit ook in de buurt, maar ik durf niet te zeggen of dat leuk is.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Ervaringen HRC Knollegruun dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 21:50

Dankjewel!
Als ik bel, ga ik dan ook met een ponykamp groepje mee? Want dat zie ik niet zo zitten haha :P

Spenk
Berichten: 21766
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:51

Manege de eekwal in Emmen is ook leuk :)

prugelpiet

Berichten: 12561
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 21:53

SindyKaya schreef:
Dankjewel!
Als ik bel, ga ik dan ook met een ponykamp groepje mee? Want dat zie ik niet zo zitten haha :P


Ja, als je dat wil natuurlijk. Ze kunnen allemaal stap draf galop, maar ik snap dat je dat niet zo ziet zitten. Je kan altijd even bellen voor de mogelijkheden natuurlijk!

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Ervaringen HRC Knollegruun dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 10:33

Ik zal vandaag eens even gaan rond bellen :)

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Ervaringen HRC Knollegruun dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 13:56

Ik wil nu bellen alleen ik zie dat ze vandaag gesloten zijn, dan heeft bellen ook niet zo veel zin of wel? :P

prugelpiet

Berichten: 12561
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Ervaringen HRC Knollegruun dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 22:32

Oeps, ik was aan t werk dus heb t niet gezien.
Als je morgen belt word er sowieso opgenomen. Op dinsdag hebben alle paarden rust dus zijn ze gesloten :j

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Re: Ervaringen HRC Knollegruun dagtocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 16:19

De omgeving is schitterend. Zelf daar 2 keer nu meegereden ( met een fijne manege pony voor mij) met een buitenrit. Dit is erg goed bevallen.. Wat ik ook zie is voor elk wat wils qua paard/ pony. Gewoon goed je wensen aangeven. De dieren staan idd veel buiten ook tussendoor. En het zijn vriendelijke mensen.