Instructie week Poelenburgh 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:48

Hoi,
Een vriendin en ik gaan in de 23 t/m 29 juli Instructieweek. Had net op de site gekeken en hij is al helemaal vol geboekt. Ben heel erg benieuwd!
Spoiler:
En als er een groepsapp is ofzo, stuur me ff een pb'tje O:)

Gipsy's gold does not chink and glitter. It gleems in the sun and naighs in the dark


ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 12:20

Loeka_Polly schreef:
ragus_tommy schreef:
Hoi,
Een vriendin en ik gaan in de 23 t/m 29 juli Instructieweek. Had net op de site gekeken en hij is al helemaal vol geboekt. Ben heel erg benieuwd!
Spoiler:
En als er een groepsapp is ofzo, stuur me ff een pb'tje O:)



Leuk!! Zijn jullie al eens eerder geweest? Voorlopig geen groepsapp, jullie zijn de eerste die we "tegenkomen" die ook gaan ;)


Nope, dit is de eerste keer, ben er wel een keer geweest tijdens een vakantie, zag er goed uit!

Gipsy's gold does not chink and glitter. It gleems in the sun and naighs in the dark


ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 12:28

Ik ga er komende zondag heen met een vriendin en mijn eigen dikke Tinker :D

Gipsy's gold does not chink and glitter. It gleems in the sun and naighs in the dark

ragus_tommy

Berichten: 201
Geregistreerd: 01-02-15
Woonplaats: Ergens op de aardbol

Re: Instructie week Poelenburgh 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:40

Ik vond het super leuk! Elke dag 2x rijden (zondag ook nog, toen hadden we les met de hele instructieweek, 11 mensen, dus een beetje druk), maar voor de rest van de week hadden we les met 4/5 mensen. Bijna elke dressuurles werd er ook gefilmd en dat gingen we later terug kijken en dan zeggen wat je verbeterpunten zijn, enz.
Als je je eigen paard mee neemt komen ze in van die stallen te staan die je snel kan afbreken, ze waren ook wat klein vond ik, maar ze werden elke dag uitgemest. Ik mocht ook mijn paard na 5 uur (tijd dat de manege paarden naar binnen gingen) op de wei zetten.
Voer hoef je niet zelf mee te nemen, want dat vragen ze netjes aan het begin van de week wat je paard nodig heeft.
Onze week had volgens mij 5 eigen paarden, waaronder 2 van het ponykamp.

Gipsy's gold does not chink and glitter. It gleems in the sun and naighs in the dark


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers