Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 12:20

Chefke is gewoon eigenwijs, net als Tester toen ie er nog was haha :p

Savarron is heel schrikachtig, dat vind ik wel jammer aan hem :(

Ik doe in de middag. Ik wilde eerst met hulp doen maar daar waren alleen een paar pony's over (Julia, Izzy, Boyke) en daar pas ik niet meer op haha :p
Aangezien ik toch niet superserieus mee wil doen heb ik maar voor de middag gekozen haha

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:20

Enjoyx2 schreef:
Chefke is gewoon eigenwijs, net als Tester toen ie er nog was haha :p

Savarron is heel schrikachtig, dat vind ik wel jammer aan hem :(

Ik doe in de middag. Ik wilde eerst met hulp doen maar daar waren alleen een paar pony's over (Julia, Izzy, Boyke) en daar pas ik niet meer op haha :p
Aangezien ik toch niet superserieus mee wil doen heb ik maar voor de middag gekozen haha



Haha ja!

Klopt vind ik ook jammer.

Haha precies! Was bij mij ook zo, alleen amber en taranda, dus heb ik maar voor amber gekozen. Ik doe ook niet erg serieus, alleen voor de lol en om iets te leren :) heb er wel ongelofelijk veel zin in! Hoop alleen wel dat ik simply red's zadel mag lenen, want dat mochten de mensen die op amber reden vorige keer ook, omdat ze een dressuurzadel heeft en dat springt niet zo lekker haha! En mn bodyprotector, vind ik zo lelijk er uit zien haha! Maar het is voor de veiligheid en dat gaat voorop :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:09

Heee

Weet jij trouwens of een bodyprotector verplicht is? Anders moet ik er snel een fixen haha

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:17

Nee volgensmij is het niet verplicht :) alleen bij de springles is het volgensmij verplicht, maar bij de springwedstrijd hoeft t niet.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:28

Nouklax schreef:
Nee volgensmij is het niet verplicht :) alleen bij de springles is het volgensmij verplicht, maar bij de springwedstrijd hoeft t niet.


Ohhh dan is het goed :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 20:32

Haha leuk! Heb er wel ongelofelijk veel zin in! Hopen dat ik blijf zitten, dan komt t goed hahaha :D :=

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:15

Afgelopen les moest ik op Nynke....
God god, wat heb ik een hekel aan dat beest! Heb er vroeger veel op gereden en helaas moest ik er weer aan geloven..

Maar het ging redelijk goed! Al heb ik wel flink mijn zweep moeten gebruiken.. Ze ging steeds stilstaan en draaien, reageerde totaal niet op mijn been en ook pas na 3x een flinke tik liep ze dan wel ietsjes. Gewoon veel overgangen gemaakt. 2e halfuur ging al een stuk beter en ging ze zich ook ontspannen. Galopje ging prima :)

Geslaagde les dus! :D

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:46

Enjoyx2 schreef:
Afgelopen les moest ik op Nynke....
God god, wat heb ik een hekel aan dat beest! Heb er vroeger veel op gereden en helaas moest ik er weer aan geloven..

Maar het ging redelijk goed! Al heb ik wel flink mijn zweep moeten gebruiken.. Ze ging steeds stilstaan en draaien, reageerde totaal niet op mijn been en ook pas na 3x een flinke tik liep ze dan wel ietsjes. Gewoon veel overgangen gemaakt. 2e halfuur ging al een stuk beter en ging ze zich ook ontspannen. Galopje ging prima :)

Geslaagde les dus! :D


Aah ja ik ben ook niet zon fan van nyncke..! Maar goed gedaan hoor :) ! Ik zat zaterdag op zilvie, was leuk! Fijna galop :) Net een springles met Balou gehad, zag er een beetje tegenop omdat ik vorige week vrijwel niks gesprongen heb, omdat ik niet meer durfde.. een kruisje van 20 cm.. echt heel stom, maar ik denk dat t door die val kwam. Had er gelijk spijt van dus had mezelf beloofd vandaag alles te springen, en laten we nu net heel hoog gaan springen.. gelukkig zal ik op Balou, nooit mee gesprongen maar ben blij dat ik niet op Pepper zat, omdat hij gewoon meer leiding nodig heeft. Ik vond het super gaaf, maar doodeng! Volgende week gaan we verder, maar ik ga denk ik niet hoger. Balou was echt heel braaf gelukkig!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:54

Fijn dat het wel goed gaat met Balou! Balou is ook een schat van een paard! Tenzij ze haar dag niet heeft... :p

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:15

Enjoyx2 schreef:
Fijn dat het wel goed gaat met Balou! Balou is ook een schat van een paard! Tenzij ze haar dag niet heeft... :p


Ja klopt, ze schrok 1 keer van nina, stuk bokkend de bak door haha! Gelukkig wel blijven zitten, gekke balou :P

Zin in de springwedstrijd?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 13:56

Nouklax schreef:
Enjoyx2 schreef:
Fijn dat het wel goed gaat met Balou! Balou is ook een schat van een paard! Tenzij ze haar dag niet heeft... :p


Ja klopt, ze schrok 1 keer van nina, stuk bokkend de bak door haha! Gelukkig wel blijven zitten, gekke balou :P

Zin in de springwedstrijd?


Hahah gek beest :p

Jaa ik heb er superveel zin in! Jij ook! Doe jij btw wedstrijdkleding aan of niet? Ben aan het twijfelen of het nodig is...

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:06

Euh denk het, is niet per se nodig maar vind t zelf altijd wel leuk :) ik twijfel nog of ik mn bodyprotector aan doe, denk het wel

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:38

Nouklax schreef:
Euh denk het, is niet per se nodig maar vind t zelf altijd wel leuk :) ik twijfel nog of ik mn bodyprotector aan doe, denk het wel


Ik ga dan in elk geval mijn witte broek aandoen. Kijken of ie uberhaupt nog past haha. Misschien kunnen we trouwens 's middags om een bepaalde tijd bij een bepaalde stal afspreken. Dan kunnen we meeten :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:42

Enjoyx2 schreef:
Nouklax schreef:
Euh denk het, is niet per se nodig maar vind t zelf altijd wel leuk :) ik twijfel nog of ik mn bodyprotector aan doe, denk het wel


Ik ga dan in elk geval mijn witte broek aandoen. Kijken of ie uberhaupt nog past haha. Misschien kunnen we trouwens 's middags om een bepaalde tijd bij een bepaalde stal afspreken. Dan kunnen we meeten :)


Haha hoop dat ie nog past, anders snel ff naar de paardenwinkel :)
Ja leuk idee! Ik ben er denk ik sowieso de hele dag, vind het kijken net zo leuk als meedoen, vooral bij de 80 cm :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:45

Nja, ik ga geen geld uitgeven aan een broek die ik maar 1x draag want dit is mijn eerste wedstrijd sinds 5 jaar die ik ga rijden _O- _O-

Ik ga mijn ouders overhalen om me om 12u te brengen. En dat ze me aan het einde ophalen. Dan ben ik er de hele middag :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:48

Enjoyx2 schreef:
Nja, ik ga geen geld uitgeven aan een broek die ik maar 1x draag want dit is mijn eerste wedstrijd sinds 5 jaar die ik ga rijden _O- _O-

Ik ga mijn ouders overhalen om me om 12u te brengen. En dat ze me aan het einde ophalen. Dan ben ik er de hele middag :)


Ah ja dat snap ik.

Super leuk! Heb er echt heel veel zin in ( al duizend keer gezegd maar dat maakt niet uit :) )

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:52

Nouklax schreef:
Enjoyx2 schreef:
Nja, ik ga geen geld uitgeven aan een broek die ik maar 1x draag want dit is mijn eerste wedstrijd sinds 5 jaar die ik ga rijden _O- _O-

Ik ga mijn ouders overhalen om me om 12u te brengen. En dat ze me aan het einde ophalen. Dan ben ik er de hele middag :)


Ah ja dat snap ik.

Super leuk! Heb er echt heel veel zin in ( al duizend keer gezegd maar dat maakt niet uit :) )


Hahah ik kijk er ook echt heel erg naar uit!! :D

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 20:35

tot volgende week zondag al vast! :) heb je nog een keer les daarvoor? De zaterdag voor de wedstrijd toch nog?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 09:14

Nouklax schreef:
tot volgende week zondag al vast! :) heb je nog een keer les daarvoor? De zaterdag voor de wedstrijd toch nog?


Jaa klopt die zaterdag heb ik nog les :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 14:48

Enjoyx2 schreef:
Nouklax schreef:
tot volgende week zondag al vast! :) heb je nog een keer les daarvoor? De zaterdag voor de wedstrijd toch nog?


Jaa klopt die zaterdag heb ik nog les :)


Dat is wel fijn, zou je nog even kunnen oefenen als je wil :)

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 07:50

Hoi, heb je de lijst van de springwedstrijd al? Heb hem gisteren gekregen. Als je hem nog niet hebt, zal ik hem dan doorsturen? Voor zover dat gaat lukken haha! Jij moet volgensmij om 3 uur als ik het goed heb.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:08

Nouklax schreef:
Hoi, heb je de lijst van de springwedstrijd al? Heb hem gisteren gekregen. Als je hem nog niet hebt, zal ik hem dan doorsturen? Voor zover dat gaat lukken haha! Jij moet volgensmij om 3 uur als ik het goed heb.


Ohh dat zou fijn zijn! Ik heb hem namelijk nog niet!

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:08

Enjoyx2 schreef:
Nouklax schreef:
Hoi, heb je de lijst van de springwedstrijd al? Heb hem gisteren gekregen. Als je hem nog niet hebt, zal ik hem dan doorsturen? Voor zover dat gaat lukken haha! Jij moet volgensmij om 3 uur als ik het goed heb.


Ohh dat zou fijn zijn! Ik heb hem namelijk nog niet!


Zal ik hem hier zetten? Of even via pb?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Wie rijd er allemaal op het paardrijk in berlicum?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:27

Zullen we rond half 1 bij de stal van Salvador afspreken?

Nouklax
Berichten: 91
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 16:35

Enjoyx2 schreef:
Zullen we rond half 1 bij de stal van Salvador afspreken?


Hoi, is goed! Waarschijnlijk ben ik heel erg zenuwachtig want ik ben echt een stresskip haha :)