Manege Elburg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Manege Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 20:04

Ik rijd nu bijna vier jaar bij Manege Elburg. Soms is het leuk, soms wat minder. Wat vinden jullie van deze manege? En hebben jullie ook een lievelingspaard? De mijne is Pandora, maar die is officieel niet van de manege en is alleen in bruikleen.

_Celess

Berichten: 269
Geregistreerd: 27-10-13
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:11

ik was daar een keer op vakantie, toen heb ik een buitenrit op Nynke gemaakt geloof ik, ik vond het wel leuk, hele mooie omgeving!

ManonGrr

Berichten: 1448
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Zuid holland

Re: Manege Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:25

Ik ken het wel, op welke dag les je? :)

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Re: Manege Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 20:10

Oeps, ik was het topic een beetje kwijt :P

Ik rijd zelf op de vrijdag van 18.30 tot 19.30

Horselovers7
Berichten: 70
Geregistreerd: 26-06-13

Re: Manege Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:17

Hoi,
K rij nu 4 jaar biji manege elburg !
K vindt t super leuk !!

loveNappi
Berichten: 231
Geregistreerd: 15-04-12

Re: Manege Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 19:19

ik ben dr wel drie keer op ponykamp geweest!! super leuke manege!!

Anna04

Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 22:48

Super oud topic ik rijd nu vier jaar op Manege Elburg. Ontzettend leuke Manege, goed paardenwelzijn en altijd leuke activiteiten. Ik zit in een ontzettend leuk groepje en we zijn ook echt vriendinnen van elkaar. Ook onze instructrice is aardig. Soms besluiten we wet ons groepje spontaan zonder zadel te galopperen. Ik rijdt nienke in mijn lessen.

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Manege Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 23:01

Mijn paard heeft daar een paar jaar geleden een tijdje op pension gestaan.
Op zich niet echt verkeerd, maar ze komen zomers erg weinig op het land, daarom ben ik er weer weggegaan.
Ook omdat ik liever wat dichter bij het bos wou staan met m'n paard.

shiroihebi
Berichten: 1951
Geregistreerd: 13-01-13

Re: Manege Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 14:04

Wauw, deze was ik inderdaad even vergeten. Ik ben er ondertussen al een tijd weg, maar ik hoorde dat het er wel wat is verbeterd. Ik zie de paarden nu soms wel buiten staan (vroeger nooit), want ik rijd er met de auto langs op weg naar de manege waar ik nu rijd :')

De weidegang was, zoals ik al zei, een beetje weinig. Ik weet niet precies welke weides allemaal van de manege waren, maar dacht ook dat er niet genoeg plaats was voor alle paarden. Rijd nu een paar honderd meter verderop bij HC Oosterwolde, een stuk minder paarden maar ze staan zelfs nu geloof ik nog 24/7 op de weide. Ik heb echter wel last van het eeuwige probleem wat 'geen tijd' heet, school propt mn rooster vaak zo vol dat ik soms niet eens iedere week kan rijden.

Anna04

Berichten: 368
Geregistreerd: 07-02-16
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 21:11

Riraito schreef:
Wauw, deze was ik inderdaad even vergeten. Ik ben er ondertussen al een tijd weg, maar ik hoorde dat het er wel wat is verbeterd. Ik zie de paarden nu soms wel buiten staan (vroeger nooit), want ik rijd er met de auto langs op weg naar de manege waar ik nu rijd :')

De weidegang was, zoals ik al zei, een beetje weinig. Ik weet niet precies welke weides allemaal van de manege waren, maar dacht ook dat er niet genoeg plaats was voor alle paarden. Rijd nu een paar honderd meter verderop bij HC Oosterwolde, een stuk minder paarden maar ze staan zelfs nu geloof ik nog 24/7 op de weide. Ik heb echter wel last van het eeuwige probleem wat 'geen tijd' heet, school propt mn rooster vaak zo vol dat ik soms niet eens iedere week kan rijden.


Ze staan nu inderdaad meer in de paddock.