Crosskamp Midden-Nederland gezocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Crosskamp Midden-Nederland gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 20:19

Hoii,

Lonneke en ik willen samen op crosskamp, maar wel in Midden-Nederland want we wonen beiden in uiteinden van NL :+
Eisen:
-We zijn 14&15, dus ook iets richting die leeftijd!
-5/6/7 dagen
-Niet al te duur
-GEEN eigen pony/paard
-Niet al te grote groepen
-Liefst een beetje vrije tijd, niet teveel maar ook niet te weinig.

Nico_lette en lonneke2001:))

fabpannen

Berichten: 78
Geregistreerd: 18-06-12
Woonplaats: Hoek van Holland

Re: Crosskamp Midden-Nederland gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:24

kijk even op de site van treekhoeve :)

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Crosskamp Midden-Nederland gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:29

De topics over ponykampen horen thuis op [MA] Manegepraat. Ik zal dit topic dan ook verplaatsen daar naar toe!

Anja_96

Berichten: 773
Geregistreerd: 15-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 08:40

Misschien kun je ook eens kijken naar het crosskamp van Stal 't Reelaer. Dat is in Raalte, Overijssel.

- We zijn 14&15, dus ook iets richting die leeftijd!
Het is voor 12 t/m 16 jaar, precies jullie leeftijd dus!
- 5/6/7 dagen
Het kamp duurt van zondagavond tot zaterdagochtend.
- Niet al te duur
€429,- , ze hebben er 2 weides met crosshindernissen, een waterbak en de paarden worden er goed verzorgd, ze staan zoveel mogelijk in kuddeverband in de wei.
- GEEN eigen pony/paard
Je kunt gewoon gebruik maken van de paarden van de stal! Zijn erg leuke paarden die allemaal kunnen springen en crossen.
- Niet al te grote groepen
De crosskampgroep bestaat uit ongeveer 10 kinderen.
- Liefst een beetje vrije tijd, niet teveel maar ook niet te weinig.
Je hebt elke dag wel wat vrije tijd, maar er worden ook genoeg leuke activiteiten georganiseerd!

Gezien jullie leeftijd zouden jullie ook nog kunnen kijken naar de jongerentrektocht(dit is voor 14 t/m 18 jaar) bij Stal 't Reelaer. Dat is dan wel geen echt crosskamp, maar de eerste 2 dagen(maandag en dinsdag) ga je ook rijden in de crossweides en dus ook de crosshindernissen springen(en door de waterbak!). Verder doe je maandag en dinsdag ruiterbewijstraining, politietraining(dit doe je ook met crosskamp) en maak je een buitenrit. Woensdag, donderdag en vrijdag ga je dan op trektocht.

http://reelaer.nl/

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 20:01

Anja_96 schreef:
Misschien kun je ook eens kijken naar het crosskamp van Stal 't Reelaer. Dat is in Raalte, Overijssel.

- We zijn 14&15, dus ook iets richting die leeftijd!
Het is voor 12 t/m 16 jaar, precies jullie leeftijd dus!
- 5/6/7 dagen
Het kamp duurt van zondagavond tot zaterdagochtend.
- Niet al te duur
€429,- , ze hebben er 2 weides met crosshindernissen, een waterbak en de paarden worden er goed verzorgd, ze staan zoveel mogelijk in kuddeverband in de wei.
- GEEN eigen pony/paard
Je kunt gewoon gebruik maken van de paarden van de stal! Zijn erg leuke paarden die allemaal kunnen springen en crossen.
- Niet al te grote groepen
De crosskampgroep bestaat uit ongeveer 10 kinderen.
- Liefst een beetje vrije tijd, niet teveel maar ook niet te weinig.
Je hebt elke dag wel wat vrije tijd, maar er worden ook genoeg leuke activiteiten georganiseerd!

Gezien jullie leeftijd zouden jullie ook nog kunnen kijken naar de jongerentrektocht(dit is voor 14 t/m 18 jaar) bij Stal 't Reelaer. Dat is dan wel geen echt crosskamp, maar de eerste 2 dagen(maandag en dinsdag) ga je ook rijden in de crossweides en dus ook de crosshindernissen springen(en door de waterbak!). Verder doe je maandag en dinsdag ruiterbewijstraining, politietraining(dit doe je ook met crosskamp) en maak je een buitenrit. Woensdag, donderdag en vrijdag ga je dan op trektocht.

http://reelaer.nl/

Dit lijkt ons idd heel leuk!

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 19:57

De Treekhoeve!

-We zijn 14&15, dus ook iets richting die leeftijd!
Leeftijd is zo tussen de 8 en +- 18. Met de crossweken zijn ze meestal wat ouder vanaf 14 ongeveer.
-5/6/7 dagen
Het kamp is van van zondag t/m vrijdag. De laatste dag is er een 'wedstrijddag'.
-Niet al te duur
Het kamp is 350.
-GEEN eigen pony/paard
Ze hebben daar heel veel leuke paarden! Eigen paard kan ook mee, maar dat is voor jullie dus geen optie.
-Niet al te grote groepen
Groepen worden verdeeld met leeftijd en ervaring.
-Liefst een beetje vrije tijd, niet teveel maar ook niet te weinig.
Dat is er zeker :)


van 2015 mijn eerste jaar


van 2016 mijn tweede jaar.

Hopelijk kan ik aankomende zomer met mijn bijrijdpaardje daarheen, zou ik heel leuk vinden :D
http://de-treekhoeve.com/

edit; heb perongeluk 2 dezelfde filmpjes geplaatst :')

NZ92

Berichten: 3171
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 14:28

Ik denk dat ruiterkamp Les Olivettes iets voor je is! Wij rijden hier een week lang elke dag een prachtige rit door de de bossen van de Ardennen. En zelfs een keer een hele dag op pad.
.
Neem eens een kijkje op onze Facebook pagina www.facebook.com/ruitervakantielesolivettes
hier staan leuke filmpjes en foto's.

Toevallig organiseren we een ruiterweekend 20 januari je zou misschien al mee kunnen gaan om te kijken of het iets voor je is voor aankomende zomer ;)