Alle ruiters die op manegeLelystad rijden!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
TessaxTopaas
Berichten: 35
Geregistreerd: 19-03-12
Woonplaats: Nederland

Alle ruiters die op manegeLelystad rijden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-13 14:26

Heee ruiters!!


Ik ben Tessa! Ik ben om het weekend bij mijn vader in lelystad! Heel misschien ga ik eens vaker een lesje doen daar maar dat is nog niet zeker. Maandag 30 december ga ik voor het eerst naar Manege Lelystad! Ik ga daar helpen met stallen enzo! Dat heeft mijn stiefmoeder geregeld! Een hele dag!:D De volgende dag (31december) krijg ik een les! Echt super leuk!! Ik ken niemand en ben nog nooit op de manege geweest.. Misschien hebben jullie tips voor mij of idee voor een leuk paard! Ik had al gekeken op de website en vond Tigold een super leuk paard! Die sprak mij echt aan! :) Als jullie nog tips hebben voor die 2 leuke dagen hoor ik ze graag! Ik weet niet precies wat ik allemaal moet doen maar stallen doen en opruimen ofzoiets zei mijn stiefmoeder! Leuke ervaringen of leuke momenten op de manege, ik vind alles leuk om te horen! :) Dankjulliewel!:)

Evelien!<3



TessaxTopaas
Berichten: 35
Geregistreerd: 19-03-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-14 00:19

Blue_Berry schreef:
op wie heb je gereden? Tigold kan een heethoofd zijn, helemaal met springen haha :+



Sorry voor de hele late reactie! Ik heb op Tigole gereden! Geweldig paard! Jammergenoeg is die lieverd nu ingeslapen! Vond het een heel leuk paard!

Evelien!<3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers