Gezocht: manege omgeving Hengelo ov

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Puck94
Berichten: 384
Geregistreerd: 22-10-13
Woonplaats: Twente!

Re: Gezocht: manege omgeving Hengelo ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:36

Heb je al een manege gevonden?
Manege de hoefslag in enschede vind ik geen aanrader (meer). Binnenkort ga ik proefrijden bij Holzik, als je wil kan ik je laten weten wat mijn ervaring dan is?


Puck94
Berichten: 384
Geregistreerd: 22-10-13
Woonplaats: Twente!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:58

sterreke98 schreef:
Puck94 schreef:
Heb je al een manege gevonden?
Manege de hoefslag in enschede vind ik geen aanrader (meer). Binnenkort ga ik proefrijden bij Holzik, als je wil kan ik je laten weten wat mijn ervaring dan is?


Holzik is heel erg fijn :D
Welke les ga je proefrijden? Misschien komen we elkaar wel tegen haha. En misschien weet ik ook wie dan les geeft :)


Moet nog een afspraak maken en alles hoor! Ik ben nog aan het herstellen van een val namelijk haha.
Op welke dag rij je? Kan je iets vertellen over de manier van lessen?
Ik ben namelijk gewend om 'vrij' te rijden. Zonder dat iemand zegt dat je 10 minuten op de volte moet blijven :D hoe is dat bij holzik?

Zal t laten weten als ik de les heb gereden Sani!

Puck94
Berichten: 384
Geregistreerd: 22-10-13
Woonplaats: Twente!

Re: Gezocht: manege omgeving Hengelo ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 22:06

Oh haha, is goed!

Puck94
Berichten: 384
Geregistreerd: 22-10-13
Woonplaats: Twente!

Re: Gezocht: manege omgeving Hengelo ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 22:54

Inmiddels ben ik wezen kijken bij Holzik. Het kwam op mij heel goed over! Veel verschillende paarden, binnen en buitenbak, en ze doen ook wel buitenritten. Iedereen was vriendelijk en er was een goede sfeer. Over een tijdje ga ik eens een proefles rijden. Dus manege het Holzik is denk ik wel een aanrader!

Puck94
Berichten: 384
Geregistreerd: 22-10-13
Woonplaats: Twente!

Re: Gezocht: manege omgeving Hengelo ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 22:55

Heb je al wat gevonden Sani?
Vorige week vrijdag heb ik een proefles gereden bij Holzik in Enschede. Vond het heel leuk! Leuke instructeur, die ik al kende van de vorige manege haha, en vriendelijke mensen. Er is een leuke sfeer. De paarden zijn heel verschillend en er is denk ik voor iedereen wel wat bij. De eigenaar is bereid om rekening te houden met je kunnen en willen, en die afspraken worden ook echt nagekomen.

Kom maar een keer kijken als je zin hebt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers