Gezocht: Ponykamp in Noord Holland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AS1999
Berichten: 625
Geregistreerd: 25-12-12

Gezocht: Ponykamp in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-13 18:22

Hoi Bokkers :)

Ik wil graag met mijn BPV op paardenkamp in de volgende zomervakantie, want zij is 15 en ik 14 dus over een tijdje kan dat niet meer...

Ik ben al een keertje geweest naar manege de Burght in Barneveld. Ik ken dit kamp dus al, was erg leuk, heb echt genoten! Maar ik ben ook nieuwsgierig naar andere kampen!

Duinmanege Poelenburgh daar ga ik morgen heen (Kerstshow) dus die sfeer kan ik dan proeven, en ik kan dan vragen stellen.

Wat ik zoek:
Een kamp in Noord Holland, of net erbuiten, maar niet veel verder
Waar je de hele week een verzorgpaard hebt, en het liefst ook 1 vast rijpaard
Waar je terecht kan als je 15 bent

Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 14-12-13 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topictitel duidelijker gemaakt

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 19:11

YRT --> MA

Hondkatpaard
Berichten: 339
Geregistreerd: 23-09-12

Re: Gezocht: Ponykamp in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 12:19

Hoeve la marotte is echt een geweldig kamp! Het ligt alleen wel wat verder weg namelijk in ijhorst (Overijssel) ze hebben geen site want dat hebben ze niet nodig. Er zijn 6 weken in de zomer en nog in de herfst en kerst en nog hemelvaartweekend en Pinksterweekend en alle weken zitten altijd vol! Er moet ook ieder jaar geloot worden omdat er zoveel mensen heen willen. Je moet dan 3 keuzes opgeven en dan kan het zijn dat je voor je eerste keuze wordt uitgeloot omdat er teveel mensen in die week willen en dan krijg je je tweede keuze. Maar het is echt superleuk! Ik ben er al 6 keer geweest en ik ga dit jaar voor de 7e keer. Ik ben trouwens ook 15 en je kan er t/m je 16e heen. En op je 17e kan je leiding worden :)