SWG ponykamp treekhoeve

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LiannePuthzy

Berichten: 6959
Geregistreerd: 10-05-13

SWG ponykamp treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 14:51

ik wil volgende zomervakantie mischien naar treekhoeve op swg ponykamp maar is dat leuk?
wat doe je allemaal precies?
hoe laat moet je naar bed?
is de leiding aardig?
hoeveel bosritten?
is de avondrit leuk?

xCarien

Berichten: 623
Geregistreerd: 11-06-07
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:58

3 jaar geleden ben ik op sgw-kamp geweest bij de treekhoeve en ik moet je zeggen dat het wel een van de leukste kampweken was die ik heb gehad! De leiding waren toen hele gezellige meiden die de week nog leuker maakte. Ik weet nog dat er in ieder geval 3 jaar geleden je aan het eind van de week een wedstrijddagje had, er werd veel gereden en je had ook een theorie-toets om te kijken of je aan het eind van de week mee mocht doen met de crosswedstrijd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee meer heb hoelaat je naar bed moest en avondrit was er bij mij denk ik nog niet. of het was de rit in de snoeiharde regen waarbij iedereen drijf en drijfnat terugkwam haha.

Voor de rest is het voor mij te lang geleden om nog duidelijk antwoord te geven maar wat ik er van herinner is positief. Het was een hele leuke week waarin ik veel gelachen heb.

LiannePuthzy

Berichten: 6959
Geregistreerd: 10-05-13

Re: SWG ponykamp treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 15:11

nog iemand?

Frederikedg
Berichten: 26
Geregistreerd: 16-11-13

Re: SWG ponykamp treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:16

Ik ben vorig jaar geweest en het is echt heel erg leuk, vooral de buitenrit met sprongen vond ik leuk. Je moet rond 10 uur gaan slapen, dat lijkt vroeg maar je bent elke dag helemaal kapot dus dan is slapen echt heerlijk. De leiding was heel leuk, het waren vooral studenten waar je over alles mee kon praten. De avondrit was niet heel bijzonder maar buitenritten zijn altijd leuk. Het eten is alleen iets minder dus zorg dat je zelf genoeg meeneemt, ik zou ook wat drinken meenemen want je krijgt daar alleen limonade. De treekhoeve is echt een aanrader!!!

LiannePuthzy

Berichten: 6959
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 18:40

Frederikedg schreef:
Ik ben vorig jaar geweest en het is echt heel erg leuk, vooral de buitenrit met sprongen vond ik leuk. Je moet rond 10 uur gaan slapen, dat lijkt vroeg maar je bent elke dag helemaal kapot dus dan is slapen echt heerlijk. De leiding was heel leuk, het waren vooral studenten waar je over alles mee kon praten. De avondrit was niet heel bijzonder maar buitenritten zijn altijd leuk. Het eten is alleen iets minder dus zorg dat je zelf genoeg meeneemt, ik zou ook wat drinken meenemen want je krijgt daar alleen limonade. De treekhoeve is echt een aanrader!!!


thx :)
zelf drinken en eten neem ik soinso al mee na me o zo leuke ponykamp van vorige zomervakantie waar we amper iets te eten kregen of het eten was niet te eten

LiannePuthzy

Berichten: 6959
Geregistreerd: 10-05-13

Re: SWG ponykamp treekhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 21:05

nog iemand?