Ponykamp probleem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heidi95

Berichten: 157
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Groningen

Re: Ponykamp probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 15:04

Klein oever is een super leuk kamp! Je hebt daar de hele dag activiteiten waar je vrijwillig aan mee kan doen, je hoeft dus helemaal niks maar je verveelt je ook niet. Er is ook een eigen zwembad. De leiding is super aardig, ik ben namelijk zelf leiding daar haha :P Ik ben er zelf altijd als kampkind heen geweest toen ik jonger was, ik vond de pony's altijd geweldig! Je hebt daar 2 uur per dag les, en je maakt 2 keer in de week een buitenrit. De eerste helft van de week heb je dressuur les, en de 2e helft springles. ook is het er altijd super gezellig natuurlijk :D

With a little help from my friends. < 3


Heidi95

Berichten: 157
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 15:26

Talindos schreef:
Heidi95 schreef:
Klein oever is een super leuk kamp! Je hebt daar de hele dag activiteiten waar je vrijwillig aan mee kan doen, je hoeft dus helemaal niks maar je verveelt je ook niet. Er is ook een eigen zwembad. De leiding is super aardig, ik ben namelijk zelf leiding daar haha :P Ik ben er zelf altijd als kampkind heen geweest toen ik jonger was, ik vond de pony's altijd geweldig! Je hebt daar 2 uur per dag les, en je maakt 2 keer in de week een buitenrit. De eerste helft van de week heb je dressuur les, en de 2e helft springles. ook is het er altijd super gezellig natuurlijk :D


ook 2 jaar geleden in de zomer? Toen was ik daar ook!


2 jaar geleden was ik er zeker ook! toen nog als kampkind :)

With a little help from my friends. < 3

Heidi95

Berichten: 157
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 16:52

PaardjesFan1 schreef:
Heidi95 schreef:
Klein oever is een super leuk kamp! Je hebt daar de hele dag activiteiten waar je vrijwillig aan mee kan doen, je hoeft dus helemaal niks maar je verveelt je ook niet. Er is ook een eigen zwembad. De leiding is super aardig, ik ben namelijk zelf leiding daar haha :P Ik ben er zelf altijd als kampkind heen geweest toen ik jonger was, ik vond de pony's altijd geweldig! Je hebt daar 2 uur per dag les, en je maakt 2 keer in de week een buitenrit. De eerste helft van de week heb je dressuur les, en de 2e helft springles. ook is het er altijd super gezellig natuurlijk :D


hoe heet jij?
ik ben ook bij klein oever geweest en ken ik jou! :D

ik heet laura meester


Ik ben Tessa, ik was dit jaar 2 keer boerderijleiding, en een week huifkarleiding, maar heb zoveel namen gehoord deze zomer dat ik ze niet allemaal meer weet ooops :o

With a little help from my friends. < 3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers