hoe zijn jullie aan de paardjes gekomen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: hoe zijn jullie aan de paardjes gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 13:33

Ik heb sind's mijn 11e verzorgpony's , en Sam is nu mijn 8ste paardje! Bloos

Ik zal ffies kort vertellen hoe ik aan allemaal ben gekomen Vingers aflikken

Ik reed eerst bij een manege en had een vriendin die een verzorgpony had, ze reed bij L.R.P.C De Duinruiters, en een man die daar les gaf had pony's staan..via hem ben ik aan Nora gekomen..een heel eigenwijs welshje die ik toendertijd nog niet aankon, maar daar moest ik nog 8ter komen...nadat k er elke dag ongeveer vanaf vloog had ik er geen zin meer in , op die zelfde boerderij stond Gaby een newforestmerrie van in de 20 jaar..die mocht ik toen gaan verzorgen.
Daar heb ik heel veel plezier van gehad tot ze last van haar benen kreeg en niet meer zoveel gewicht mocht dragen en uiteindelijk ook overleed Huilen
Toen mocht ik weer bij die man een newforest verzorgen, een schimmeltje: Bianco, dat ging heel goed..tot hij op een dag ineens verkocht was, waar ik heel veel verdriet van had...
Toen ben ik naar een andere manege gegaan waar ik via een vriendin wwer aan een pony kwam, daar heb ik 2 maanden een pony gehuurd: Dream..maar hij was heel vervelend en ik kon hem 7 dagen per week rijden maar dat redde ik niet dus ben ik gestopt..
Toen hoorde ik dat er op me oude boerderij weer een nieuwe pony was : Quinto, die heb ik ook gereden tot hij last van ze rug kreeg en naar een andere stal ging..
Toen kregen vrienden van me ouders een fjord die ik ook weer een hele tijd heb gereden ,tot ze over me heen rolde en ik me arm brak en totaal geen vertrouwen meer in het paardje had...
Naast die fjord stond een arabiertje die ik helemaal geweldig vond: Jimmy, en tot mijn grote vreugde mocht ik die gaan verzorgen..
Daar heb ik bijna 2½ jaar op gereden, tot hij naar buiten de stad verhuisde waardoor k het niet meer redde om ernaartoe te gaan...

Een vriendin van mij reed nu een paardje , en daar stond ook sam , en zijn baasje zocht nog een bijrijder...en dat doe ik nu dus Lachen

srry voor het lange verhaal Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers