Leuk ponykamp/instructieweek voor 'jongeren'

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Cathalijne

Berichten: 855
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:11

Bij poelenburgh zij volgens mij zowel de instructieweken als de jeugdkampen vanaf 7 jaar (verbeter me als ik het fout heb). Ik ben zelf 1x bij poelenburgh geweest. Opzicht is het een leuk kamp, en je leert er heel veel. Het nadeel vond ik wel dat het ongeloofelijk grote groepen waren. Met rijden niet, maar gewoon de ponykamp groep. Maar dat is meer een persoonlijk aspect. Ik was er toen ik 16 was, en toen waren er in totaal een stuk of 10 16+ geloof ik.

TLove because He first loved Us
I John 4:19


_Cathalijne

Berichten: 855
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Leuk ponykamp/instructieweek voor 'jongeren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:16

Okay, nou in dat geval kan ik je poelenburgh wel aanraden (denk ik). Je rijdt daar wel de hele week op verschillende paarden. Ze hebben voor elke takt (springen, dressuur, strand etc) wel wat daar dus dat is opzicht wel leuk.
Veel succes met wat leuks uitzoeken.

TLove because He first loved Us
I John 4:19


_Cathalijne

Berichten: 855
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Leuk ponykamp/instructieweek voor 'jongeren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:23

Ja je kunt wel dingen aangeven. Daar houden ze wel rekening mee. Opzicht kun je niet echt een voorkeur opgeven, alleen de laatste dag. Voor de laatste dag kun je 2 paarden en 2 onderdelen aangeven wat je graag nog zou willen doen. Verder ga je ook 1x naar het strand, mits je genoeg ervaring hebt.

TLove because He first loved Us
I John 4:19

_Cathalijne

Berichten: 855
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Leuk ponykamp/instructieweek voor 'jongeren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:24

Ik heb vandaag zelf wat gezien over Domaine de menil. Ligt ergens in de Ardennen (iets van een uurtje vanaf Limburg). De nadruk ligt daar wel op buitenrijden geloof ik. De eerste twee dagen ben je bezig om jezelf en het paard voor te bereiden. De 3e dag ga je op een dagtoct, en de laatste 2 dagen ga je op een tweedaagse trektocht. Het is voor kinderen/jeugd van 12 tot 18 jaar, dus ook niet voor hele kleine kindjes. Volgens mij kost het iets van 300 euro per week. Het lijkt me zelf wel heel leuk.

TLove because He first loved Us
I John 4:19


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers