Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Kevin123 schreef:marjor schreef:Ingevuld. Ik vond het een erg korte enquête met alleen maar open vragen. Voor een HBO studie vind ik de enquête erg kort en mis ook meerkeuze vragen. Ik vraag mij af of dit een goede enquête is.[/quote
Het doel van de enquête is begrijpen wat potentiele klanten bereid zijn uit te geven aan een trailer, welke functies zij graag zien, en wat ze belangrijk vinden aan een paardentrailer. Een klein stukje demografie, waar is de grootste vraag naar paardentrailers, informatie over welke merken het meest verkocht worden.
Dit zijn aspecten die als bedrijf belangrijk zijn om te weten, om zo in te kunnen spelen op behoefte van de markt.
Er staan overigens wel meer keuze vragen bij, als deze niet zichtbaar zijn is er iets mis gegaan.
Kevin123 schreef:marjor schreef:Ingevuld. Ik vond het een erg korte enquête met alleen maar open vragen. Voor een HBO studie vind ik de enquête erg kort en mis ook meerkeuze vragen. Ik vraag mij af of dit een goede enquête is.[/quote
Het doel van de enquête is begrijpen wat potentiele klanten bereid zijn uit te geven aan een trailer, welke functies zij graag zien, en wat ze belangrijk vinden aan een paardentrailer. Een klein stukje demografie, waar is de grootste vraag naar paardentrailers, informatie over welke merken het meest verkocht worden.
Dit zijn aspecten die als bedrijf belangrijk zijn om te weten, om zo in te kunnen spelen op behoefte van de markt.
Er staan overigens wel meer keuze vragen bij, als deze niet zichtbaar zijn is er iets mis gegaan.
xJurdyWonanx schreef:Ik begrijp de vraag niet goed 'wat zou u ervan weerhouden een paardentrailer te kopen'. Doelen we dan op het kopen van een trailer an sich?
Daarnaast heb ik een Sirius (en met mij redelijk wat mensen) en die staat niet in het rijtje van opties. Een zelf in te vullen optie mis ik hierbij dan.
Kevin123 schreef:xJurdyWonanx schreef:Ik begrijp de vraag niet goed 'wat zou u ervan weerhouden een paardentrailer te kopen'. Doelen we dan op het kopen van een trailer an sich?
Daarnaast heb ik een Sirius (en met mij redelijk wat mensen) en die staat niet in het rijtje van opties. Een zelf in te vullen optie mis ik hierbij dan.
Deze vraag ben ik gaan onderbrengen in meer keuzen. verschillende respondenten gaven aan geen trailer aan te willen schaffen vanwege aanschaf kosten en of onderhoudskosten. problemen met stalling, voorkeur voor lenen of huren. Heb de Sirius toegevoegd aan het lijstje.
Bowo schreef:Hoe betrouwbaar is je enquête nog na zoveel aanpassingen terwijl er al antwoorden ingevuld waren?
Gebruikers op dit forum: boemel, cabochon1, ComscoreBot, Cowgirl, Dido2316, GoogleAdsense, GumGum Verity, Laura82, linoleum, PotjeMayo, Rose94, SentiBot, sterregoud, Taucha, Varenka en 18 bezoekers