Loes1996 schreef:@2CooleEzels wat vervelend dat er zo gereageerd werd en uiteraard is dat niet de bedoeling.
Een jurylid kan natuurlijk iets missen, en dan kan het fijn zijn als dit in je voordeel uitpakt hihi. Maar ik zie dat jij er van baalt omdat je het niet eerlijk gegaan vind. Heb je dit zelf achteraf al opgepakt met de jury? Misschien had de jury namelijk nog redenen om het niet mee te beoordelen of heeft hij/zij dit wel gedaan en is het iemand die wat hoger punt.
Ilja000 schreef:Dat schreeuwen heb ik ooit zelf eens meegemaakt. Als jury. De ruiter bleek mij als schreeuwend ervaren te hebben. De andere kant van het verha was dat ik door haar handelen al zeer geïrriteerd was en al vier keer (!!!) vanuit de juryruimte iets had gezegd en ze me niet hoorde. Toen ze me uiteindelijk wel hoorde, vond ze dat ik schreeuwde. Niet mijn intentie, wel een leermoment dat het zo over kan komen.
2CooleEzels schreef:Ilja000 schreef:Dat schreeuwen heb ik ooit zelf eens meegemaakt. Als jury. De ruiter bleek mij als schreeuwend ervaren te hebben. De andere kant van het verha was dat ik door haar handelen al zeer geïrriteerd was en al vier keer (!!!) vanuit de juryruimte iets had gezegd en ze me niet hoorde. Toen ze me uiteindelijk wel hoorde, vond ze dat ik schreeuwde. Niet mijn intentie, wel een leermoment dat het zo over kan komen.
Dat kan hoor. Ik spreek je niet tegen.
Vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan.
Ik was aan het groeten en stond dichtbij en verstond haar erg goed dus dat was hier niet het geval. Zelfs mijn vader die keek zei dat hij er van schrok, omdat het zo negatief en hard was...Misschien had de jury haar dag niet? Aangezien er meer waren tegen wie ze schreeuwde/stem verhefde.
KirstenHorse schreef:Ik heb een vraag over de F15zou je vanaf punt 6 mogen/moeten blijven doorzitten tot en met het wijken van punt 8? Want bij punt 8 staat ‘daarna lichtrijden’. Punt 9 en punt 10 zijn wel duidelijk geformuleerd wat betreft doorzitten en lichtrijden.
[ [url=m/PZ37Jw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ilja000 schreef:KirstenHorse schreef:Ik heb een vraag over de F15zou je vanaf punt 6 mogen/moeten blijven doorzitten tot en met het wijken van punt 8? Want bij punt 8 staat ‘daarna lichtrijden’. Punt 9 en punt 10 zijn wel duidelijk geformuleerd wat betreft doorzitten en lichtrijden.
[ [url=m/PZ37Jw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hangt van de versie af. April 2022 is licht rijden, tenzij doorzitten wordt gevraagd, dus dan zou je vanaf het einde van die volte weer moeten licht rijden tot aan het wijken.
Loes1996 schreef:Zoals ik hem lees moet je het dus na x-a-x weer lichtrijden.
Vanaf F weer doorzitten. Dit gezien het april 2022 is dus lichtrijden, tenzij doorzitten wordt gevraagd.
Anders even checken bij de KNHS zelf.
KirstenHorse schreef:Loes1996 schreef:Zoals ik hem lees moet je het dus na x-a-x weer lichtrijden.
Vanaf F weer doorzitten. Dit gezien het april 2022 is dus lichtrijden, tenzij doorzitten wordt gevraagd.
Anders even checken bij de KNHS zelf.
Ja dat is ook wel weer zo. Je bedoeld dan vanaf K weer doorzitten? En waarom dan wel vanaf K en niet bijvoorbeeld vlak voor het afwenden bij A? Ik ga het ook even bij KNHS checken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker