Kan ik wel een paard leasen? Krijg ik het dan niet té druk?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mylovies
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-10-19

Kan ik wel een paard leasen? Krijg ik het dan niet té druk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-20 19:42

Dat is de vraag die ik mijzelf elke dag stel. Ik ben gevraagd om een paard te leasen. Ik rij op een pensionstal/manege. De manege is vooral gefocust op wedstrijden rijden, dus hebben we een soort team. 5 meisjes en 2 jongens. Ik zit ook in dit team. Ik ben dus gevraagd om een top sport new forest te leasen. Alleen weet ik niet of ik dit wel red met school etc.
Ik zal mijn rooster met school even vertellen:
maandag: 14;15
dinsdag ; 16;00
woensdag ; 14,15
donderdag 15,05
vrijdag 15,05
Ik zit in 5 vwo.
Het gaat om 3 keer leasen op maandag dinsdag en woensdag, en op dinsdag en woensdag dressuur en springles. De les zit hier bij inbegrepen. met dit paard kan ik uiteraard ook wedstrijden rijden. Met haar vorige baasje heeft ze Z dressuur en Z springen gelopen.
Supertoffe kans dus. Denken jullie dat ik dit ga redden met school?

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Kan ik wel een paard leasen? Krijg ik het dan niet té druk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:44

Dat lijkt me met goed plannen makkelijk kunnen. Je kan oo de overige dagen vooruit plannen zodat je op ma, di, wo minder hoeft te doen.

ikkedus
Berichten: 3270
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Kan ik wel een paard leasen? Krijg ik het dan niet té druk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:51

Absoluut proberen dit ja! Zonde om zo’n kans te laten liggen denk ik. Tenzij je geen interesse hebt in wedstrijden rijden natuurlijk!

Nessie

Berichten: 8575
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:53

Ik had 2 eigen pony’s in de wedstrijdsport op die leeftijd, het was soms wat plannen maar het was prima te doen :j

dlientjuh

Berichten: 12395
Geregistreerd: 01-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:54

Dat is zeker haalbaar inderdaad met goed plannen. Ik had een eigen pony op mijn 14e en ging bijna elke dag. Dat is zeker goed te doen met school.