Na heftig topic: AdB clinic (met Bokkers)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 16:43

Als mijn ouders me brengen vertrek ik om 11 uur uit Leusden (eerder lukt me echt niet) als ik toch nog vervoer kan vinden (waarbij ik of thuis of op de busroute van lijn 77 in Amersfoort opgepikt kan worden) dan ben ik zo laat als diegene wil... Ik kom dus zowiezo...

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:38

Ik kom in ieder geval ook kijken, samen met Novelle en Sjuim.

Ben heel benieuwd wat ik er van ga vinden na alle verhalen.....

Enneuh Margreet, als je wat zinnigs ergens aan kan toevoegen moet je dat vooral doen, maar ik heb de laatste maanden bijna niets zinnigs van jouw gelezen, en wat er wel op leek leek rechtstreeks uit boeken overgenomen..... Lips are sealed

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:39

He steef, de wereld vergaat in 2030, wist je dat?

bron: iemand waarvan ik de naam vergeten ben en ik nog steeds niks van gelezen heb Bloos

[edit]gedwongen toevoeging[/edit]
Laatst bijgewerkt door Kayla op 24-01-03 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:39

Ja, dus nog een hoop tijd om te bokken Tong uitsteken .

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:40

*krijgt een deja vu*

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:44

Oh gezellie, dat wordt erg leuk morgen, neem nu helemaal mijn fototoestel mee. Steef hoelaat zijn jullie er?? Rond half elf ofzo??

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:45

Hoorde ik Sjuim daarstraks niet iets roepen over 09.00 uur?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:47

9.00 *slikt even* oke dan..moet nog stallen doen...en er nog een paar rijden eigelijk,maar goed..ik pas mijn schema aan en ben er rond een uurtje of 10 als alles mee zit.. hoelaat ben jij er roos??

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:50

Ik rijd met Roos mee, als het goed is zijn wij er ook rond 9 uur *slikt* half 8 in de bus zitten Verdrietig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:51

Tja, weet niet. N.a.v. Sjuim's uitspraak dacht ik aan een uur of 9, maar als er voor de rest nog helemaal niet is om 09.00 uur is dan al aanwezig zijn ook een beetje ridicuul. Buitendat, dat scheelt drjacksel weer ritje in de bus om 7.30.....

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:58

Nee, wij zijn er rond een uurtje of half elf.. dus dat scheelt weer he!!
Ik moet er alsnog vroeg uit..ga eerst de stallen doen en de paarden naar buiten gooien (als het geen pokkeweer is)..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 17:59

Desiree schreef:
He Lovely, de Bodt heeft op jou gereageerd!

http://216.15.152.130/mail/optiextensio ... 337dd5343.


Met hetgeen daar geschreven wordt, daar kan ik helaas niet veel mee. Mijn naam wordt genoemd in een context die niet de mijne is en ik wil wel nog even kwijt dat ik deze mensen niet ken en zij kennen mij ook niet. Geen van die mensen heeft mij ooit benaderd of op welke wijze dan ook contact met mij gehad, ze baseren zich louter en alleen op wat ze hier op bokt gelezen hebben.
Ze hebben een en ander mis in hun verhaal, maar zelfs dat is niet belangwekkend.
Als meneer De Bodt of iemand van zijn organisatie het nog interessant vindt om te weten waar ik het zoal wel of niet mee eens ben en hoe ik nu zelf over een en ander denk: mijn emailadres staat in mijn profiel.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:25

wat ben ik blij dat ik jaaaaaaaaaaaaaren geleden kleuterjuf ben geweest. Lips are sealed Haha!

dus als je een oud vrouwtje ziet met een knotje en een brilletje op .....dan ben ik het

o ja.... ik ga eerst en keer kijken, maar volgende week krijgt roel les, of ik.
eerst kijken en dan doen, dan leer je het meest Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Jos op 24-01-03 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:26

Ik ben degene met Boktpetje Haha! Nu maar hopen dat dat geen wrevel opwerpt .

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:40

Pfff... ik heb het hele topic doorgeworsteld, en ben het voor het merendeel met Zep eens.

Ikzelf ben met paard en zusje (vaste bereider van mijn paard) bij AdB geweest. Mijn paard heeft HKO-4 op de foto, maar klinisch is hij 100% goed. Zelfs na buigproeven loopt hij nog zuiver. Met rijden is hij dan ook altijd zuiver.

AdB kon niet veel met mijn paard. Het viel mij heel erg tegen. Ik ben er bijna altijd bij als mijn zusje met hem traint, en dan loopt hij net zo als bij die les van AdB. Het is wel zo dat Ed pas na 15 minuten loskomt, en met meer schwung gaat lopen, maar is dat niet met de meeste paarden? Dat was dus ook zo bij AdB; na 15 tot 20 minuten begon ie echt lekker los te komen. Daarvoor liep hij ook zuiver, maar 'gewoontjes'. Na het losrijden begint ie pas echt te showen.
Antoinne vond dat meteen al aan zichzelf toe te schrijven. Ik vond dit onzin. IK ken dat paard door en door, en hij loopt normaal veel beter in de lessen met onze eigen instructrice. Die overigens veel minder eigendunk heeft, en heel wat minder kost...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 20:09

Ik hoef pas om 11 uur hoor!

Tot morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:36

Antoine heeft wel enig charisma en dat weet hij zelf bijzonder goed.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Lovely niet zou zijn bezweken voor zijn charmes :p .
Want voor veel vrouwen is Antoines charme en charisma sterker dan zijn HKO-theorie Haha!
We zullen morgen wel lezen hoe Sjuimpje dat uur zal hebben doorstaan. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:38

Jippie schreef:
Antoine heeft wel enig charisma en dat weet hij zelf bijzonder goed.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Lovely niet zou zijn bezweken voor zijn charmes :p .
Want voor veel vrouwen is Antoines charme en charisma sterker dan zijn HKO-theorie Haha!
We zullen morgen wel lezen hoe Sjuimpje dat uur zal hebben doorstaan. Knipoog


Heb een vermoeden hoe zijn charisma is, en meestal gaan mijn nekharen daar acuut van rechtop staan.........................maar we zullen zien Haha!

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 20:46

Colinda"]
Er rijdt, voor zover doorgegeven & bekend, 2 bokkers mee....
[/quote]
Ik rijd mee, en dat mag iedereen weten! (Heb ik trouwens al eerder gezegd in deze topic)

[quote="youngster"]
wie neemt er allemaal een fototoestel en filmcamera mee (ikke zowiezo)..??
[/quote]
Ik neem in elk geval een fototoestel (niet digitaal, maar ik zal proberen het rolletje morgen helemaal vol te schieten) en ik probeer ook een filmcamera.

[quote="roos schreef:
Tja, weet niet. N.a.v. Sjuim's uitspraak dacht ik aan een uur of 9, maar als er voor de rest nog helemaal niet is om 09.00 uur is dan al aanwezig zijn ook een beetje ridicuul. Buitendat, dat scheelt drjacksel weer ritje in de bus om 7.30.....

Ik ben er om 9.00 uur...

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:31

Colinda schreef:
mensen toch Scheve mond

als jullie hier info. willen neerzetten over wie er zoal meedoet, prima... ik weet idd niet of de betreffende personen het op prijs stellen... maar ik kan jullie iig vertellen dat de info. niƩt juist is !

Jos & shasta rijden niet mee !

Er rijdt, voor zover doorgegeven & bekend, 2 bokkers mee....
De overigen zijn o.a. ook voor mij & voor Antoine 'nieuwelingen' , waarvan er iig 1 is doorgestuurd DOOR de verzekering.
(is weer info. voor een nieuwe discussie) Knipoog
Verder rijden er nog 2 mee, die 'bekenden' zijn, dus die Antoine kennen & behoefte hebben aan 'vervolg'.


De toeschouwers v. bokt, mag ik (denk ik) wel vermelden:
1. Jos
2. 'Laurad'
3. Pipo
4. Novelle
5. Roos
6. Dr. Jacksel (is nog niet zeker)
7. Zep
8. Sugarmiss (is nog niet zeker)
9. Youngster
10. Anneke ? (ik heb je een pb gestuurd) Knipoog
11. en last but not least... misschien toch nog Lovely.

Lovely; ik hoop idd dat je komt, de reden waarom weet je...

Verder komen er nog een aantal toeschouwers v. buitenaf...

enneh... wie zegt dat er spandoeken toegestaan zijn }> nee hoor, grapje... maareh... de ingang v. de bak = tevens 'verzamelplek'... dus we zullen mekaar niet zomaar mislopen Haha!

Voor de nieuwsgierigen onder ons, betreffende over onze locatie & het 'licht' in de bak, kijk even op onze website.

Groetjes & tot morgen



Steef komt ook hoor!!!!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:50

En van mij is het ondertussen wel zeker Haha!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:56

novelle; dat steef en idd... Dr Jacksel ook komen, las ik in de 'daarna' komende berichtjes Haha!

maar goed... ik zie jullie morgen

groetjes

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 09:01

O wat leuk allemaal, ik ben zeer benieuwd naar de reacties. Ik ben er nu 3x geweest zowel met als zonder paard en ik vond het zeer interessant om te zien hoe de paarden opknapten, ook paarden die kreupel de baan in kwamen. Er is zeker het een en ander aan te merken op antoine (hij vind zichzelf wel erg goed, hij is te rooskleurig over de paarden - allemaal potentiele lichte tour paarden- en hij ontkent min of meer dat een paard wel degelijk een lichamelijk probleem kan hebben dat niet met rijden op te lossen is) maar ik heb gezien hoeveel mensen er wel degelijk baat hebben bij zijn instructie. En hoe je het ook wendt of keert, de paarden komen er naar mijn mening bij hem echt goed af in de zin dat er niets gedwongen wordt. Hij laat de paarden absoluut in hun waarde. Ik heb mijn bedenkingen of hij een combinatie kan begeleiden naar het 'hogere' werk maar ik vind het belangrijker dat al die mensen die gewoon lekker met hun paard bezig willen zijn zonder wedstrijdstress op een eerlijke manier leert rijden en bewust maakt van het belang van de basis (ontspannen- impuls - aanleuning - rechtrichten). En daarbij spaart hij de ruiter niet.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 09:43

Helaas kan ik niet komen kijken, maar vind het wel super van Sjuim dat ze in de praktijk eens gaat toetsen of, wat zij vindt van Antoinne ook met de werkelijkheid strookt.
Ik ben ook heel benieuwd naar het verslag.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 10:16

Nou, dat hij de ruiter niet spaart heb ik gemerkt hoor. Ben nog steeds stuk van mijn les van gisteren. En ja, je moet zijn opmerkingen soms wel met een kilo zout nemen, maar de lestechnische aanwijzingen kloppen en daar ging ik voor. Dat hij daarbij zichzelf wel erg de hemel in prijst en mijn paard (niet dat ik het laatste nou zo erg vind, complimentje op zijn tijd mag toch ook?) neem ik niet serieus. Volgende les op 9 febr en dan neem ik een balans op.
Meer over gisteren komt wel maandag.