In de hand rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
starfish
Berichten: 176
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 12:00

Mijn paard is 6 jaar en ik kan haar niet in de hand rijden Verward . In het begin liep ze als een plank door de bocht, maar nu is ze al vrij soepel geworden door veel voltes slangevoltes te rijden en ook door wendingen op voor en achterhand. Ze is nu dus soepel en vrij verzameld maar ik krijg haar niet in de hand gereden. Toen ze opgeleerd werd heeft ze dit nooit geleerd en ik heb al vanalles geprobeerd maar ze begrijpt de hulpen niet omdat ze die nooit geleerd heeft.
Voor buitenritten enzo is dit geen probleem maar om dressuur te rijden wel. Wie kan er helpen???? Gaaaap


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 12:04

Een goede instructeur, die jou ziet rijden.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 14:40

Ik zou ook op zoek gaan naar een goede instructeur! Zo leer je haar, als ze het niet geleerd heeft, niets verkeerds.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

starfish
Berichten: 176
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-01 16:30

Ja, da's een goed idee.Begin dit jaar kwam er iemand lesgeven en die is daar mee begonnen met haar naar beneden te rijden enzo maar toen ze haar eigen manège opstartte had ze geen tijd meer om te komen...Ik zal nog eens moeten zoeken naar iemand die kan komen lesgeven...
bedankt voor de reacties! Party!!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-01 19:34

1 geschikte persoon : GIIEELLLLLLL!!! Maar ja.. dat is misschien niet haalbaar... Vooral de steenweg die tussen Giel en jou zit, anders zou het toch niet zo ver zijn???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 12 bezoekers