appaloosa galop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 15:08

buitenteugel, binnenbeen, in een hoek aanspringen. absoluut niet in een verkeerde galop door laten gaan, gelijk terug nemen en opnieuw proberen. eventueel tikje op binnenschouder of buitenbil. als ze eenmaal goed zit, gelijk erbij houden en flink galopperen.
eventueel oefenen aan de longe, zorg voor goede stelling, dat ze niet met dr hoofd naar buiten loopt. eventueel aan de longe op een kleine volte aan laten springen, als ze dan eenmaal goed zit kan je dr meer touw geven.
goed doorzetten dus en niet verkeerd door laten galopperen, dan maar niet galopperen.

Bon Jovi rules!


sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 16:31

niet in de hoek, maar vlak ervoor! geloppeer je in de hoek aan dan pakt ie automatisch het verkeerde been!

officieel stender van het beukenpoortje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 20:04

natachagirl"]
[quote="Corona schreef:
buitenteugel, binnenbeen, in een hoek aanspringen. absoluut niet in een verkeerde galop door laten gaan, gelijk terug nemen en opnieuw proberen. eventueel tikje op binnenschouder of buitenbil. als ze eenmaal goed zit, gelijk erbij houden en flink galopperen.
eventueel oefenen aan de longe, zorg voor goede stelling, dat ze niet met dr hoofd naar buiten loopt. eventueel aan de longe op een kleine volte aan laten springen, als ze dan eenmaal goed zit kan je dr meer touw geven.
goed doorzetten dus en niet verkeerd door laten galopperen, dan maar niet galopperen.

het punbt is dat we geen bak hebben maar een land(groot 2 bakken bij elkaar in 1)
ze springt nu aan in galop goede weet ik niet morgen krijg ik gratis les alllen ze huppeld in galop wat kan ik hier bouweer aan doien???
[/quote]

Zou je misschien willen proberen om iets netter te typen? Zoals het er nu staat is er echt geen touw aan vast te knopen namelijk.
Alvast bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 23:42

Oke, dat leest even wat beter Lachen.

In jouw geval zou ik mijn been er wel aan proberen te houden en ook proberen om zo stil mogelijk te zitten. Galop kan alleen maar beter worden door het te doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers