Gemengde gevoelens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 17:49

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:28 ]</font>


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:23

Hoi Ymke,
ik zou als ik jou was even afwachten. Tot nu toe bevalt je het lessen bij haar toch goed? Zodra zij echt verkeerde dingen gaat doen met Bram of jou dingen gaat leren waarmee jij het absoluut niet eens bent kan je altijd nog besluiten ermee te stoppen. En dat ze je vertrouwen geeft met Bram dat is toch alleen maar heel erg goed???
xxx Roos

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:36

vraag haar eens waarom zij het zo deed?
misschien is er een reden voor en vraag waarom jij het niet zo mag doen.
misschien kun je een keertje een proef les bij een ander nemen en als je bij haar zo vertrouwd bent 1 keer in de 2 weken bij haar lessen en de andere week bij een ander?
groetjes
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 21:04

mijn instructeur doet ook alles anders dan wat hij mij leert. tja, ik zeg tegen mezelf dat het komt omdat hij er toch echt wel ff wat jaartjes meer ervaring mee heeft. hij stapt ook alleen op een paard als mijn vader of ik er echt niets mee kan (Hercules dus). Op Joop heeft hij nog nooit gezeten, en Vol is ook niet nodig. Hij moet dan speciaal zijn rijbroek meenemen, dus dan spreken we het af. hij rijd geweldig, en soms heeft een andere aanpak veel meer invloed dan de traditionele. het is zeker geen reden van instructrice te veranderen. je bent op les om zelf te leren wanneer je het anders aan moet pakken. dusseh, gewoon doorgaan, je moet pas bij iem weggaan als je het gewoon niet leuk vindt in de les, en dat vindt je toch niet?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 21:31

Hoi Ym,

Ik ben het voor de verandering weer eens met Kim eens: vraag het gewoon eens aan haar. Want er zit natuurlijk wel een tegenstrijdigheidje in: als ze echt zo enorm aan z'n kop geplukt had, zou 'ie dan na een kwartiertje echt losser geworden zijn????

Gewoon vragen joh, en als het antwoord je niet aanstaat, ventileer dan rustig jouw mening. Een andere instructrice zoeken kan altijd nog.

Joh, je reageerde gewoon extra emotioneel omdat je zelf niet lekker in je velletje zat. Dat speelt ook mee. Is heel normaal hoor; hartstikke herkenbaar.

Knuf, Sonja.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 22:39

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-19 14:52 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 bezoekers