Angst tijdens het rijden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lauraa91

Berichten: 306
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:32

fluiten sorry


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 20:04

Ja hoor hetzelfde hierzo.Ik herinner me toen ik nog op de manege reed,dat ik echt iedere keer als ik ging rijden helemaal de zenuwen had.En toen ik mijn eerste pony gekocht had en de eerste paar keer naar buiten ging had ik blijkbaar zo luidkeels gezongen dat ik de mensen om mij heen betrapte met lachen om mij mooie zangtalent!!Mijn huidige paard is nu kreupel en ik heb zo'n zin om te rijden,maar ik weet zeker dat als ik er weer eenmaal op mag dat ik dan weer de kriebels heb hoor.Doe vooral rustig aan en niks doen waar je nog niet aan toe bent hoor!veel suc 6!

Bart..we zullen je missen r.i.p

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 22:01

haha zingen doe ik niet vaak dat zou niet goed zijn voor mijn zelfvertrouwen.... mijn paard zal vast schrikken van mijn zang talent Tong uitsteken
en 1 tip zing niet van cowboy billy boom (door de boeven zeer gevreesd) want carola (raymon op bokt) zat eerst aan de longeerlijn op mijn pony (zonder zadel en zonder hoofdstel) toen ging ze dat lied zingen en toen lag ze boink op de grond Haha!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 00:23

gijsenkim schreef:
Ik heb altijd angst VOOR het rijden Haha! Haha! Haha! als ik er eenmaal opzit dan doe ik het wel, en kan ik gekke dingen ook wel handelen......... maar voor het rijden....... gek he Haha! Haha! Haha!


Ik heb dat ook Tong uitsteken dan maak ik me enorm zenuwachtig Haha!, eenmaal erop, gaat het meestal over.

Ik ben ook van m'n verzorgpaard gevallen en héél bang geweest (durfde zelfs niet opstappen Scheve mond ) Ik ben toen met les begonnen en nu rijdt ik weer alleen in de bak (op één maan dtijd Schijnheilig ).

Gewoon eerst rustig stappen, al is het maar op een volte (ik durfde de hele piste niet te gebruiken Lachen ). Je zult vanzelf steeds meer willen. (Ik kom nu op het punt dat ik wel eens zou willen springen Lachen of ik het ook ga durven, is wat anders Tong uitsteken)

SB Horsemanship

    Papa, † 2 januari 2008 - Ik mis je nog steeds, elke dag, nog steeds...


_Tien_

Berichten: 1772
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 08:48

Fjoe! Ik ben zo blij dat er meer mensen zijn die bang zijn vóór het rijden. Dat heb ik dus ook altijd en vond mij maar raar. Ik begon me net af te vragen of het het op deze manier nog wel waard is om door te gaan met paardrijden, maar inderdaad als ik eenmaal op het paard zit is het wel over. En nu voel ik me ook gesterkt door het feit dat ik niet alleen ben Lachen
Dus vanavond spring ik er gewoon weer op (bibber)

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 08:53

Ik heb het ook gehad , angst tijdens het rijden ! Splash is niet de makkelijkste , ben er te vaak van af gevallen , toen was ik echt bang om te galloperen , heb mn vertrouwen toen weer opgebouwd op een fjord , en durf nu weer t galloperen en alles ! Splash en ik zijn druk bezig , en leren nog elke dag , het gevoel is nog niet helemaal weg , maar begint langzaam weg te trekken gelukkig , het heeft tijd nodig , ga lessen op een paardje dat zo mak is als een lammetje , dat heb je echt nodig !

Succes

    S p o t.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 09:21

Ik ga ook altijd heel hard zingen, of ik zet men MP3speler aan, dat is pas handig.. Ja in de les kan dat natuurlijk niet, maar met vrijrijden wel. Wel oplettten natuurlijk dat je niet iemand niet aan hoort komen Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers