Ruiter te zwaar voor pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:05

Owh jah ik ben scheel Haha! maar sjit zeg wat een setjes!!! Wel mooi!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:20

Skitter schreef:
Nou dat kun je ook niet zeggen hoor.. Misschien dat het beter kan..(als je Anky ziet Bloos ) maar in die foto zit ze wel goed hoor...weet niet hoe jij op je pony zit Verward maar als je dit slecht of niet goed vindt, heb je volgens mij alleen naar de grandprix ruiters zitten kijken ofzo....Geloof me, ik heb veel slechter gezien........

als jij veel slechter hebt gezien oke. Maar k vind het niet bepaald mooi (de eerste)
er zijn veel mensen die niet langer rijden dan mij, en ook niet mooier zitten, maar die me wel goede tips kunnen geven! dus t doet er niet toe of ik beroerder op me paard zit, k heb mijn mening, en kan goede tips geven.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:26

Ik vind beide foto's heel netjes maar wat is je commentaar dan op de houding van de amazone?

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:31

pharagirlke schreef:
als jij veel slechter hebt gezien oke. Maar k vind het niet bepaald mooi (de eerste)
er zijn veel mensen die niet langer rijden dan mij, en ook niet mooier zitten, maar die me wel goede tips kunnen geven! dus t doet er niet toe of ik beroerder op me paard zit, k heb mijn mening, en kan goede tips geven.


Oke dit snap ik wel een beetje maar om te zeggen dat zij niet goed op haar paard zit vind ik niet kloppen....Misschien net een moment opname dat ze haar hak optrekt ..en haar handen iets te hoog, maar verder klopt het beeld vind ik hoor..ze mag dan iets rechter op zitten maar verder kan ik geen commentaar geven, en snap niet hoe jij kan zeggen dat ze niet goed zit. Niet om sarcastich te zijn of een ruzie te beginnen, maar vind jij zelf dat je beter zit?
Ik vind dat ik ook ongeveer zit..tja..kijk maar zelf:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en hier een wat 'zwaardere' amazone:
Afbeelding

Tja..heel veel fotos..vergelijk maar als je wil...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:33

niet om ruzie te beginnen maar toch daag je me uit? Verward
jij zit ook niet mooi...je hebt je schouders niet naar achter...
ik zit zelf niet super mooi want ik ben eerder een springruiter, maar ik zit wel recht en met me schoudersn aar achter

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:35

pharagirlke schreef:
niet om ruzie te beginnen maar toch daag je me uit? Verward
jij zit ook niet mooi...je hebt je schouders niet naar achter...
ik zit zelf niet super mooi want ik ben eerder een springruiter, maar ik zit wel recht en met me schoudersn aar achter

Ja, daar stoor je echt het paard mee Scheve mond
maar goed..en
het is toch gewoon een vraag? Verward
Wil abosluut geen ruzie maar jij zegt zo makkelijk dat zij niet goed op haar paard zit, verwacht ik dat jij dan nog beter op je paard zit..
Spring ruiter of niet..Trouwens je zegt dat ik niet 'mooi' zit maar het gaat mij hier om goed op je beest zitten, niet mooi..daar gaat het hele topic al over..
Jee en waarom is iedereen zo snel op hun teentjes getrapt maar kunen snel commentaar over iemand anders geven.... Verward

Trouwens als je profiel bekijk, ben je zelf ook geen Anky en kun je beter je "jij zit niet goed" commentaar bij je houden... Bloos
Laatst bijgewerkt door Skitter op 29-08-04 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:41

ik vind alleen dat ze niet mooi zit, niet trots. voor fotos over mijn houding mot je maar in mijn profiel kijken.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:45

pharagirlke schreef:
ik vind alleen dat ze niet mooi zit, niet trots. voor fotos over mijn houding mot je maar in mijn profiel kijken.

Ho, maar dat is ff wat anders als niet goed! Je zei dat ze niet goed zat.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:46

ik vind als je niet trost = mooi op je paard zit je ook niet erg goed zit.
maar. Heb je mijn houding al bezien ondertussen?

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:59

Tja..zoek de verschillen:
Afbeelding
Afbeelding
Draf fotos van jullie allebei...
Zullen we anderen laten kiezen wie er 'mooier' of nog belangrijker: BETER op haar paard zit..

Ik weet het al.....Tenzij jij een betere foto hebt, is dit de enige die ik kon vergelijken...

Zazou_Murier

Berichten: 203
Geregistreerd: 29-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 20:06

Het gaat om de combinatie een groot paard met zgn. zwaardere ruiter is niet storend. Een te lange ruiter op een te klein paard is wel storend

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:44

je hebt wel de slechtste deruit gezocht he lieverd Knipoog

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:46

Afbeelding
jij hebt recht van spreken mot ik zeggen Lips are sealed en dit is in stap! dus niet in een super hevige draf.
met een slof? of wat is het? zie jij een hulpteugel hangen bij ons?

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 21:54

Sjonge jonge wat loopt dit enorm uit de hand zeg! Bloos! Ik vind het echt enorm kinderachtig om met foto's te gaan zitten vergelijken wie het mooiste zit! Boos! Dit was bedoeld als een serieuse discussie...niet als welles, nietes sh*t... Sorry hoor, maar dit niveau is echt laag... Laten we even normaal gaan praten met elkaar a.u.b.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57934
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:38

sorry mar als we zo beginnen Knipoog ik heb misschien geen recht van spreken maar zij nog minder. kzei gewoon dat ik der zit niet super goed vind (dus super mooi)

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:41

Jongens houd lekker op met elkaar zo kinderachtig af te zeiken dit forum is bedoeld om elkaar van nuttige tips te voorzien. En niet om elkaar te vroordelen. Hous het bij jezelf en je eigen mening en laat een ander op zijn eigen manier rijden dit heeft niks meer met het topic te maken!!

Dus niet zo puberaal doen en houd het leuk!!

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 23:56

Ja of ga dit ff gezellig via een pb uitvechten ofzo! Start er een topic over voor mijn part: Wie zit het netste, met foto.

Dit heeft echt helemaal niets te maken met de discussie die ik hier op gang wilde zeggen.

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:22

Haha, we weten het nu wel denk ik Knipoog

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 09:57

Ik vind het echt belachelijk dat jurys mensen daar mensen mee afrekenen. En het is absoluut niet zo dat mensen met die wat dikker zijn minder mooi op de paard zitten. Ze zitten het zelfde het lijkt alleen wat anders Cool . En je bent echt niet te zwaar voor je pony hoor Lachen ! Dus lekker blijven rijden! Paarden en ponys zijn zelf ook heel zwaar en kunnen ons makkelijk houden. (alleen je kunt niet iemand van 110 kilo op een ponytje zetten Tong uitsteken )

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 10:05

sorry heb het hele topic niet gelezen dus mischien is dit al 1000x gezegt... Bloos

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:53

Ik heb inmiddels wel heel het topic gelezen ... Om ontopic te blijven... Je kan nog best op die pony.. maar dat wist je inmiddels al wel Haha!
En ik vind het belachelijk wat die jury zegt!
verder sluit ik me aan bij More.

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:54

pharagirlke schreef:
nee dat zeg k ook niet. Maar zij zit er gewoon niet goed op.
die meid op de tweede foto zit veel mooier. ik vind niet dat je foto mag stelen zonder toetsemming. Want dat doeje wel...


Jeetje jij bent wel blonT of niet?

Ze is dit allebei zelf!! Fotoos staan ook beide in haar eigen profiel!!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:57

Oke ff van mij. Sorry om deze topic te verneuken, ik had niet op zon laag niveau verder moeten gaan

Sorry nogmaals Britty...en de anderen.... Scheve mond

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:00

Heey,

Zelf ben ik ook wat forser, maar ik heb geluk dat ik lange benen heb. Ik vind niet dat mensen die fors zijn niet netjes kunnen zitten. Ze kunnen net zo behoorlijk zitten als een slank persoon, ik ken genoeg mensen die ook fors zijn of zelfs een beetje dik maar die super rijden en super zitten! Als het paard er geen last van heeft en de ruiter ook niet, is het toch goed?
Kijk, als je zo iemand hebt als van die hele dikke Amerikanen die je vaak op tv ziet, dat vind ik dan niet mooi nee, maar gewoon "fors" of "een beetje dik" daar moet die jury zijn mond over houden, dat vind ik erg laag!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:01

pharagirlke schreef:
kzei gewoon dat ik der zit niet super goed vind (dus super mooi)

Nu wil ik niet verder gaan, maar wil ff kwijt, het ging niet om de zit in de fotos van Anoukie, maar hoe de amazone eruit zag, op haar paard
Dus eigenlijk was het niet nodig om over haar zit te beginnen...maar nogmaals ik ga niet verder er op in met jou pharagirlke...