Schouder corrector voor beter postuur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
GWR
Berichten: 801
Geregistreerd: 09-04-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 08:20

Ik ben benieuw naar de ervaringen van de mensen die nav dit topic nog wat besteld/geprobeerd hebben (en met name ook welk merk je dan hebt). Ik heb zelf gisteren toch maar een shirt van Anodyne besteld, ben benieuwd. Twijfelde erg tussen deze en Myposture (scheelt de helft in prijs), ik kreeg alleen van myposture geen duidelijk antwoord op de maatvoering etc dus toch maar voor de heldere antwoorden en hulp van Anodyne gegaan.



xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: Schouder corrector voor beter postuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 11:25

http://www.frontriemenshop.nl/posture-support

Ik heb deze laatst 1x uitgeprobeerd op dressuurwedstrijd. Echt een hele simpele corrector maar het werkt!! Ik heb hem niet zo strak zitten dat hij me echt in een positie drukt, maar wel dat als ik naar voren ga hangen met mijn schouders ik druk voel, wat voor mij een geheugensteuntje is van "Ga eens rechtop zitten". Werkt top! In de training vergeet ik hem tot nu toe steeds en ik heb hem ook nog niet met springen durven testen, bang dat ik te weinig mee kan geven qua teugelruimte.

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 15:53

Ik weet dat dit een ouder topic is maar stel m'n vraag liever hier. Iemand recente ervaring met bestellingen bij beterpostuur.nl? Ik heb hier 14 dagen geleden iets bestelt en het is nog steeds niet verzonden. Ik krijg ook geen reactie op m'n mails en facebook bericht.

Everything will be alright.

Gentlegiant

Berichten: 9320
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Matala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:39

Luca03 schreef:
Ik weet dat dit een ouder topic is maar stel m'n vraag liever hier. Iemand recente ervaring met bestellingen bij beterpostuur.nl? Ik heb hier 14 dagen geleden iets bestelt en het is nog steeds niet verzonden. Ik krijg ook geen reactie op m'n mails en facebook bericht.


Het is een zo gehete dropship website
Hebben zelf geen voorraad jij besteld product a
Zij bestellen product a op Ali expres en daar zit een klein beetje *kuch* marge op
Dus de levertijd is hetzelfde als die van Ali kan snel zijn kan enorm lang duren

Eerste foto is van hun site 2de Ali



Afbeelding

Afbeelding

Freedom's Total Eclipse S dressuur (DE)
Freedom's Shadow2 S dressuur (DE) Z2+17
Freedom's Alona avalon B dressuur
Freedom's Gentlegiant's Lancelot

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:49

Gentlegiant schreef:
Luca03 schreef:
Ik weet dat dit een ouder topic is maar stel m'n vraag liever hier. Iemand recente ervaring met bestellingen bij beterpostuur.nl? Ik heb hier 14 dagen geleden iets bestelt en het is nog steeds niet verzonden. Ik krijg ook geen reactie op m'n mails en facebook bericht.


Het is een zo gehete dropship website
Hebben zelf geen voorraad jij besteld product a
Zij bestellen product a op Ali expres en daar zit een klein beetje *kuch* marge op
Dus de levertijd is hetzelfde als die van Ali kan snel zijn kan enorm lang duren

Eerste foto is van hun site 2de Ali



[ [url=m/aP9rI4.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4o7pL4.png]Afbeelding[/url] ]


Och jezus. Nouja dan weet ik tenminste dat mijn levertijd lang is

Everything will be alright.

MareOfThrace
Berichten: 7
Geregistreerd: 10-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:46

Ik ben eigenlijk helemaal niet voor die dingen tijdens het rijden...
Misschien als je hem standaard op school/werk aandoet, maar ik merkte dat dat ding voornamelijk voor een ongemakkelijk gevoel tijdens het rijden zorgde en daardoor moest zowel ik als mijn paard inboeten voor ontspanning tijdens het rijden.

Veel beter is om een paar oefeningen voor je houding voor het rijden te gaan doen.

Ik doe nu een tijdje ruiteryoga en dat heeft me op zoveel vlakken geholpen!
Ik rij ik regelmatig op de Eventing Simulator van RaceWood (Google maar eens)
Dat doet ook wonderen voor je houding!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers