Hoe vaak hebben jullie les?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Mkango

Re: Hoe vaak hebben jullie les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 16:05

Ik rijd renpaarden in de training en krijg daarvoor geen les. Ik heb bij mijn vorige werkgever wat sessies gehad met een jockey coach om de basis een beetje onder de knie te krijgen, maar sindsdien op mezelf aangewezen, met hier en daar wat aanwijzingen van collega's. Hopelijk kan ik in de toekomst dressuur weer op gaan pakken naast mijn baan, in dat geval zou ik wel weer les nemen.

[o]

Nana_x0x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 16:15

2/maand springles/dressuur van 1uur :)

Kira Dancer van Oz v. Esperanto van Paemel

Brendatil77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 13:46

Ik heb sinds kort een nieuw bijrijdpaardje. Ze is een 6-jarige tinkermerrie, net ingereden en moet nu worden doorgereden.
Ik rij haar 2x per week, en heb daarvan vanaf gisteren om de week 1 half uur les van Suzanne van Equinologica.
De lessen zullen de komende tijd vooral gaan over rechtrichten, aangezien ze nog erg scheef en ongebalanceerd is.

--- See my profile to know were I come from---

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 14:25

Toen ik nog reed had ik elke week privéles, niet voor de wedstrijden maar puur om op de juiste manier bezig te zijn tijdens het rijden, als je altijd maar alleen rijdt dan sluipen er ongemerkt toch wat dingen is die niet altijd juist zijn en dan zijn die extra paar ogen alleen maar fijn. Ondanks dat ik geen wedstrijden heb gereden met mijn laatste rijpaard wilde ik altijd wel weer meer en nieuwe dingen.

Terwijl je inhoudt om iets ernstig te overwegen, fladdert de gelegenheid vaak vrolijk voorbij.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:55

Eens per maand, kan vaak ook weer een tijdje vooruit met de tips.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 20:59

Vroeger had ik altijd elke week les en zelfs een periode 2 x per week. Dat merkte je wel in de vooruitgang, dat ging toen heel snel. Maar doorgaans was het toch wel 1 x per week. Ik reed toen wedstrijden en was nog jong. Later kon ik het af met minder les, 1 x per maand ongeveer. Ik kon toen al goed zelfstandig trainen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

floflooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:58

Ik heb 1x per week les en 1x per week carrousel les :)

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 19:23

Ik probeer elke week privéles te nemen, soms wordt het om de week. We waren goed op weg maar helaas staat paard nu al weer een maand kreupel. Het idee was wel wat (onderlinge) wedstrijdjes te starten. Helaas zal dat nog wel eventjes duren.

Glamour Girl de mooiste schimmel <3
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

DHIV14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:42

Toen ik nog regelmatig op wedstrijd ging 2maal in de maand. Toen had ik 1keer in de week les. Soms sloeg ik eens een week over. Maar dat had ook met tijd te maken.

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 22:09

1x in de maand. Voorheen om de Week maar aangezien paard wat ouder wordt en we minder fanatiek gaan rijden wat minder geworden.