Rechtrichten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
p_pet_art

Berichten: 1
Geregistreerd: 26-12-17

Rechtrichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-17 06:47

Hallo,
Ik ben net nieuw hier en na lang zoeken heb ik gevonden hoe ik zelf een bericht moet plaatsen. Nu hopen dat het op de juiste plaats staat. :o

Als alles goed gaat, krijg ik binnenkort een halve stal. Ik ga er min. 2 keer/week bij gaan. Ik heb vorige week al eens mogen rijden, en bij het rijden op de linkerhand liep ze altijd met haar hoofd naar de muur. Ook bij oefeningen (zoals een diagonaal) begint ze helemaal schreef te lopen. Hier heeft ze dus geen steun meer van de muur. Ze is nog niet zo heel lang onder het zadel, en ik moet haar wat doorrijden. Ik heb al wat opzoekwerk gedaan over hoe ik dat kan oplossen, en rechtrichten lijkt mij de oplossing voor dit probleem. Maar heel veel van wat ik tegenkom gaat over rechtrichten bij het rijden. Dat wil ik zeker ook doen, maar ik zou ook graag vanop de grond het haar werken. (Ik zou dan dan ook bij mijn andere pony doen, die te klein is om te rijden)

Dus hebben jullie oefeningen om tijdens het rijden of op de grond te doen? Aangezien ik heel erg geïnteresseerd ben in anatomie, mogen foto's daarover ook altijd.


Danku!


Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Rechtrichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 07:04

Leuk dat je wilt rechtrichten van af de grond! Misschien heb je wat aan atletischerijkunst.nl


Mirjam1311

Berichten: 68
Geregistreerd: 30-09-13
Woonplaats: Ermelo

Re: Rechtrichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 07:11

Manon Schenk helpt mij met het rechtrichten van mijn paard.

Proud to be a farmer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers