Tijdelijk stoppen met lessen manege.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Britta31

Berichten: 13127
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Tijdelijk stoppen met lessen manege.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-17 08:34

Ik rij al 10 jaar en ben geen talent,eerder Manky dan Anky.Nu merkt ik dat ik het niet leuk meer vindt op de manege.Ik blijf een beetje steken.Ligt absoluut niet aan de manege en lesgever.Maar we hebben ook een hobbelruin en daar ben ook onzeker mee.Nu denk ik erover om tot het voorjaar te stoppen en al mijn energie in onze ruin te steken,dat ik meer vertrouwen in hem krijg en hij in mij.Maar dan heb geen les meer.Hoe denken jullie daarover?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.


Annemeik

Berichten: 4242
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: Lunteren

Re: Tijdelijk stoppen met lessen manege.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 08:41

En les met de hobbelruin van iemand anders?

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Tijdelijk stoppen met lessen manege.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 08:50

Of gewoon bij heel iemand anders lessen, of een andere discipline proberen?

ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 08:51

En iemand vragen je les te komen geven op jouw ruin?

Je bent toch niet afhankelijk van de manege voor lessen? Veel instructeurs/trices komen gewoon aan huis.

Elisa2

Berichten: 37032
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 08:56

Britta31 schreef: