Heethoofd gespot

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Friesmeisjee

Berichten: 81
Geregistreerd: 25-09-16

Heethoofd gespot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 23:01

Zoals er meer onderwerpen hier zijn rijd ik ook een heethoofd.
Het is een echte merrie soms, want als het haar niet zint geeft ze zo een schop achteruit.

Maar het probleem ligt vooral bij het springen, ze word dan zo heet en ik krijg haar niet terug en sturen word ook knap lastig. Alleen is ze niet van mij maar van de manege. Ze is springen gefokt geloof een jaar of 8 dus dat is het probleem niet. Ik kan trekken wat ik wil geeft ze geen ruk om , voltes krijg je haar dan niet op gestuurd en ja wat moet ik nu?! We hebben over 2 weken onze eerste springwedstrijd en dan hoeven we echt niet in de prijzen te vallen maar ik zou wel graag een nette ronde rijden en er op blijven zitten ....

Iemand tips?! Toppic mag verplaats worden want weet niet of hij hier goed staat

Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

Re: Heethoofd gespot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:29

Ik rijd zelf ook wel eens op een paard die dit doet. In het begin lukte het mij ook niet, maar inmiddels is ze echt een schat bij mij. Het gaat denk ik vooral om oefenen en niet opgeven. Gewoon elke keer weer zelfverzekerd op gaan zitten. Na een poosje was zij een heel lief paardje❤

Friesmeisjee

Berichten: 81
Geregistreerd: 25-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 17:31

Salvatore2 schreef:
Ik rijd zelf ook wel eens op een paard die dit doet. In het begin lukte het mij ook niet, maar inmiddels is ze echt een schat bij mij. Het gaat denk ik vooral om oefenen en niet opgeven. Gewoon elke keer weer zelfverzekerd op gaan zitten. Na een poosje was zij een heel lief paardje❤


Ik rijd hem 1x in de week de rest rijden andere mensen hem dus zou dat dan ook werken?

Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:33

Friesmeisjee schreef:
Salvatore2 schreef:
Ik rijd zelf ook wel eens op een paard die dit doet. In het begin lukte het mij ook niet, maar inmiddels is ze echt een schat bij mij. Het gaat denk ik vooral om oefenen en niet opgeven. Gewoon elke keer weer zelfverzekerd op gaan zitten. Na een poosje was zij een heel lief paardje❤


Ik rijd hem 1x in de week de rest rijden andere mensen hem dus zou dat dan ook werken?


Ik reed dat paard ook maar 1x week, dus ik denk dat je het gewoon moet uitproberen.