Ontspannen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Ontspannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 19:56

Heeft er iemand een ideetje waardoor ik wat beter kan ontspannen? misschien dat et rijden dan wel es een stukje beter zou kunnen gaan. Ik ben namelijk op een of andere manier altijd gespannen als ik op een paard zit..maar ik ben niet bang om te vallen ofzo..dat boeit me niet zo. Ik ben ook wel gespannen met andere dingen, dus niet alleen met paardrijden..ik heb ook last van haaruitval en bijna dagelijks hoofdpijn dus et zou fijn zijn als ik hier vanaf kon komen.


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:19

Ga eens lekker een onspannen buitenrit (stap) ritje maken wedden dan je dan lekker ontspannen ben.
Zit je mischien ook een beetje in een stress periode? Word je zenuwachtig van je instructrice?

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:27

Toen ik westernles in Drente kreeg, maakte de instructeur altijd geintjes tussendoor, en niet zo'n weinig ook Haha!
Dit was om je te kunnen ontspannen.
En als je ontspannen bent, gaat je paard zich ook ontspannen.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:52

Lekker rijden met de muziek (hard) aan. Conditietraining doen. Gewoon voorwaarts gaan, draf, galop en laat de verzameling dan maar gewoon ff zitten. Dit helpt bij mij dan meestal....
En net als wat Avantilover zegt: op buitenrit gaan.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

boemel

Berichten: 8273
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:17

Let erop dat je blijft doorademen en dat je je schouders niet op gaat trekken, want dat doe je makkelijk bij spanning. Probeer dingen te doen die je leuk vindt en maak het je zelf niet te moeilijk.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 20:45

Ik neurie vaak een liedje en ik heb ook wel een tijd gehad dat ik met een walkman op reed.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 13:24

Idd, gewoon gaan zingen of ondertusen met mensen langs dekant/ andere die aan het rijden zijn over andere dingen praten.
Sterkte

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Leo3hoekje
Berichten: 520
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 15:54

Ik heb daar ook last van gehad. ik maakte me zorgen over wat andere van mij vonden en werd daardoor erg gespannen, nu maak ik me minder zorgen daar over en kan ik me beter ontspannen.

get off my back


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker