Zo goed gedaan?!?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Zo goed gedaan?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-03 20:53

Vandaag weer op hofnar gereden.. Ik had hem een tijdje niet gereden, eerst wegens bevroren bak en daarna had de bak ff zin om te zwemmen..! Dus ik op de weg naast hem lopen, was ie heel braaf! Lachen En in de bak sprintte hij wel even weg… Toen heb ik hem op de volte gezet, ben met de stelling bezig geweest en dan af en toe stukje over de hoefslag, weer op de volte. Daarbij ook overgangen gemaakt in de galop, stukje harder en langzamer enzo. Na zo even gereden te hebben ben ik weer in draf overgegaan en allemaal figuren blijven rijden en beginnen met aanvragen, daartussen door af en toe een klein stukje stappen en dan weer aandraven…

Heb ik het zo goed aangepakt? En als hij op een wedstrijd ofzo een x een spurtje maakt het ook zo doen?

xxx Miranda!


Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 16:01

veel overgangen is sowieso goed en veel voltes ed ook. Daardoor wordt jouw paard lekker los door zijn lijf. Als hij een keertje extra fris is kun je dat ook goed doen. Door hem zo bezig te houden, houd je zijn aandacht vast. Op die manier zet je de knop van frisheid en renlust om naar werklust.
Ga zo door!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

xdominiquex
Berichten: 272
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: soest!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:00

Ik denk het wel ....beter ze energie zo laten gebruiken dan dat je hem probert rustig te houden door middel van te gaanstappen en is zijn mond te hangen!!! Goed opgelost

nieuwe merrie !!! genaamd uppsala:d

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:35

ja hoor , je bent goed bezig zo
oke , als je pony op een wedstrijd in de proef er even vandoor schiet krijg je voor dat onderdeel wel minder punten, maar dat is vast wel weer op te halen
van wie krijg je eigenlijk les, van afke? of zit je bij de club


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Casca en 12 bezoekers