vervolg: 'jonge pony tegen het been'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Jeweltjex
Berichten: 41
Geregistreerd: 25-10-18

vervolg: 'jonge pony tegen het been'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 22:12

hoii Bokkers misschien hebben jullie mijn vorige topic wel gelezen maar wil hier nu verder op in gaan :)
ik ben nu iets meer over haar te weten gekomen, ze is dus 5, vanaf mei in Nederland, was toen alleen gewed aan zadel en hoofdstel.
deze eigenaren hebben haar gekocht doordat ze haar te gespannen vonden onder het zadel. doorverkocht aan iemand anders die klein handeltje heeft en zo bij mij gekomen.
nou is ze dus heel gespannen ook weer onder het zadel, kan nauwelijks loslaten, gooit haar hoofd heel erg omhoog, en loopt heel erg weg voor mee, je kan haar dan ook nauwelijks terug nemen.
soms heeft ze dagen dat ze heel goed loopt, gewoon een rustig tempo en loopt niet helemaal nageefelijk maar wel horizontaal en dat vind ik dan ook wel prima.
zadel nagekeken n ligt heel goed.
nu heeft ze in haar mond op de plek waar geen tanden zitten op het tandvlees kleine rode puntjes zitten. ze vind het dan ook echt niet luk als je het bit in doet en aan haar mond zit.

het omhoog gooien gaat met bit, en lichte hulp van thiedeman wel goed, alleen ik ging vandaag bitloos proberen en in draf was ze weer een giraffe...
zithulpen heb ik een keer les in gehad maar zij reageerd hier niet heel erg op heb ik het idee...
ik weet gewoon even niet wat ik er mee aan moet, nu na 3 maand (is niet heel lang maar is nauwelijks verbetering)
zit er over te denken om ostheopaat te laten komoen, alleen willen we dit liever niet omdat we al eigenlijk meer dan ons budget hebben uitgegeven aan de spullen. als het moet dan moet het natuurlik!

ben ook 2 keer buiten geweest en dit doet e dan weer heel braaf, koppie horizontaaal/ laag en lekker ontspannen terwijl er in de bak geen vleugje ontspanning is.
help!


Jeweltjex
Berichten: 41
Geregistreerd: 25-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 22:19

prugelpiet schreef:
Wat dacht je van de tandarts?
Als ze duidelijk aangeeft last te hebben van het bit, waarom heb je die 3 maanden geleden dan niet laten komen?


Doordat ze pas naar de tandarts geweest is. Jij zegt dus laat de tandarts komen?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dees, Googlebot en 49 bezoekers