Paard vermindert snelheid voor de sprong...

Moderators: Nicole288, Coby, Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 21:49

Ook al geprobeerd om voorwaarts te rijden na de hindernis?
Het klinkt alsof hij het gat een beetje teveel dicht loopt. Dit los je op door met voldoende ritme door de wending te komen en na de sprong voorwaarts te rijden. De laatste paar galopsprongen voor de hindernis wil je juist zo min mogelijk ingrijpen. Gewoon begeleiden naar de hindernis door stil te zitten met hand en been eraan en wachten tot de hindernis bij je is. Na de sprong gelijk voorwaarts rijden om direct weer in het juiste ritme te komen als hij teveel terug is gekomen op de sprong

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Paard vermindert snelheid voor de sprong...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 02:27

Ik ben fan van 3 caveletti's op 13 meter. En dan maar varianten verzinnen. 3-3 3-4 4-3 4-4 en wisselen links/rechts. Het is zo gaaf als dat vloeiend gaat. Wel verrot moeilijk. Denk niet dat TS dit al enigszins gaat lukken.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:41

Idd galopsprongen. Op de A - C lijn zodat je ook links en rechts kan afwisselen. En dan heel simpel eruit laten zien zowel links als rechtsom.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 18:54

Ja gewoon op 13 meter (afstand voor een paard)
Je moet voor je erop af rijdt je plan al gemaakt hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie