Teveel achterin zadel

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

absque_dubio

Re: Teveel achterin zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 10:22

Herkenbaar probleem, ik heb op dit moment hetzelfde (maar dan met beugels die wel lang genoeg zijn) terwijl het zadel me eerder wel goed zat. Voor mijn gevoel ligt mijn zadel enorm achterover, waardoor ik niet meer in balans kan zitten.
Zadelmaker is gister geweest en beweert dat het zadel goed ligt (heeft niet eens gekeken met rijden, gewoon zadel erop en oh het ligt goed). Dus wij gaan binnenkort naar een andere zadelmaker, om waarschijnlijk een ander zadel uit te kiezen. Wil gewoon weer goed kunnen zitten.

Milente's Passion -Kroon Sport- Z1+12 ~drachtig v Spring Star's Kensington
Milente's Pretty Perfect - Ster merrie B+1 2016 v. Goldstar Du Bois ~drachtig v Leuns Veld's Winston JR
Milente's Pomme Pidou - valk hengst 2018 v. Cassanova Du Bois VERKOCHT
Milente's Perry Pryce - valk hengst 2019 v. Spring Star's Spirit in mede-eigendom

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:20

Ineke2 dat deed deze zadelmaker in het verleden ook. Helaas nu dus niet. Erg jammer. Gelukkig kom je met logisch nadenken ook wel verder. Maar voor mensen die blindelings vertrouwen hebben in een zadelmaker, is dat wel anders.

Milente's Passion -Kroon Sport- Z1+12 ~drachtig v Spring Star's Kensington
Milente's Pretty Perfect - Ster merrie B+1 2016 v. Goldstar Du Bois ~drachtig v Leuns Veld's Winston JR
Milente's Pomme Pidou - valk hengst 2018 v. Cassanova Du Bois VERKOCHT
Milente's Perry Pryce - valk hengst 2019 v. Spring Star's Spirit in mede-eigendom

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie