Nieuw project kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:42

KarinLF schreef:
Waarom niet?!

Niet elke fokmerrie kan van de super de super kwaliteit zijn, er moeten ook leuke middenklassers zijn, voor de middenklassers beurs

-O- -O- -O- -O- Waarom niet? Waarom wel! Deze merrie heeft echt letterlijk niets positiefs te brengen voor een nakomeling. Nouja, als je voor de worst wil fokken misschien.



Lekker laten gaan dit paard. Als je nou de kans had op een fantastisch paard voor een kleine prijs is het nog wel een gokje waard, maar dit type staan er zat te koop voor dezelfde prijs zonder problemen.



Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 11:36

suikermeisje schreef:
Elisa2 schreef:
Maar waarom zou het wolfstandje verwijderd moeten worden dan volgens de eigenaren? { wat heeft de tandarts daarover gezegd?}

Ik zou daar in ieder geval ook niet moeilijk over doen, je weet dat als je een paard koopt dat daar {onderhouds} kosten aan zitten en er zijn er een hoop met achterstallig onderhoud.

Ik vind het wel apart dat ze het kennelijk nu zelf weer zien zitten met het dier, heb je ze de ogen geopend door het uitprobeergedrag op te lossen? of hadden ze daarvoor al positief gewerkt met haar?


Dat moet zeker wel. Ik had een paard met 2 stuks. Heeft €300 gekost en 3 maanden voordat alles goed was. Heb een tijd bitloos gereden toen.
Zat ook diep in de kaak maar dat paard werd ook gevaarlijk daardoor. Rennen steigeren en bokken. En dan echt hard.

Knap dat jij dat vanaf hier kan zien. Zat paarden die er zonder problemen oud mee worden.

Wel jammer dat het zo loopt, TS, maar ik vond het paard eigenlijk uberaupt al te duur voor het risico dat je loopt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElinaSK, LadyFiesta, merrylegs, Saaams, xBeauuu en 47 bezoekers