Nieuw project kopen?

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Blaze08

Re: Nieuw project kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:37

Heb vanochtend ditzelfde paard ook op marktplaats zien staan.

Toen ik in mei een paard zocht ben ik bij een paard geweest die erg braaf zou zijn, maar die stond al 11 jaar bij dezelfde eigenaar. Door zwangerschap moest het paard weg en had ie een tijd niet gereden, maar dat zou geen probleem zijn omdat het zo een braverik zou zijn. Ik had eerst gelongeerd dat ging wel goed. Ik stapte op en paard steigerde direct, na 3 seconden. Letterlijk. Ben gelijk weggegaan en heb gezegd dat ik geen steigerend paard hoef.

Bokken is tot daar aan toe, maar steigeren..

Koop liever een paard wat verwaarloosd is en een fijn huis zoekt. Er zijn genoeg paarden in nood die hulp nodig hebben en heel mager zijn. Terwijl dat superpaarden kunnen worden. Dus als je echt een projectje zoekt, doe dan liever zo een paardje wat je voor het leven dankbaar zal zijn als een paard wat je het ziekenhuis in werkt.

Treat a horse special, because you get something special back if you do it.

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
Blaze08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:54

senna21 schreef:
Bij twijfel, niet doen.
Ik vraag me wel af waar zo'n paard dan terecht komt.
Hopelijk gebeuren er geen nare ongelukken.
Good looks is niet altijd een voordeel.

Wat dacht je van in de worst..?

Blaze08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 21:24

Een paard hoeft geen last te hebben van wolfskiesjes.
De mijne heb ik laten nakijken omdat ze het bit op rechts vastpakte. Bleek een wolfskiesje te zitten en scherpe randen en haken. We zouden die wolfskiesjes eerst laten zitten maar omdat ze al een beetje los zaten eruit laten halen. Dus alles laten doen. Onze da is absoluut niet goedkoop maar de problemen zijn verholpen. Prijs incl alle verdovingen en handelingen was 130 euro. Viel dus reuze mee. Ik zou over dat geld niet zo moeilijk doen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie