Hoe juist rijden met een pony van 20 jaar

Moderators: Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nannyrana7

Re: Hoe juist rijden met een pony van 20 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 08:18

Ik snap nooit helemaal waarin mensen altijd denken dat je met een paardje van 20 niet zoveel meer kan . Ik vind het wel een voordeel dat je ze wat makkelijker een paar dagen kan laten staan zonder dat ze meteen uit hun slof schieten en ja ik merk ook wel dat ze in de winter stijver zijn als in andere seizoenen maar om nou te zeggen we gaan het allemaal afbouwend snap ik niet helemaal en hangt ook echt van het paard/pony af. Ik zelf doe ook aan mennen en dit doe ik met een pony van nu 21 en ja we hebben afgelopen zomer gewoon meegedaan met de marathon vet gaaf hadden een super tijd en een mega conditie dus ook bij de dierenarts een goede score soms beter als jonge paarden . Wat ik eigenlijk wil zeggen kijk naar de pony ga gewoon lekker met hem bezig dit zorgt voor afwisseling in het dagelijkse ritme en dat is wat hem gezond houd . Misschien kan je ook lekker met hem wandelen of fietsen of kijk idd naar grondwerk daar heb je al weer minder ruimte voor nodig . Veel succes en denk eraan samen lol hebben !!

Rana is super lief

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie