help!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 15:05

Killian springt opeens steeds rechts in de verkeerde galop aan, ik heb al veel dingen geprobeerd: op kleine volte aanspringen, binnenhand naar voren, buitenbeen verder naar achteren leggen dan normaal, Killian overdreven naar binnen of naar buiten laten kijken....maar niks helpt, heel afentoe springt ie goed aan maar dan springt ie daarna weer verkeerd aan,soms springt ie links ook verkeerd aan,wat moet ik doen??
en....als hij verkeerd aanspringt moet ik hem dan straffen(want hij kon het wel goed!)?
en...hij geeft ook vaak een bok bij het aanspringren. alvast bedankt, groetjes monique.



moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 15:09

en...ik heb volgende week Almelo, ik zie t echt niet zitten al die wedstrijden hij loopt voor geen meter en pakt ook opeens heel erg rechts vast en is heel erg voorwaarts....
Nu weet ik wel dat ik hem kort heb en omdat hij veel kreupel is geweest amper heb kunnen trainen maar ik weet echt dat t heel slecht gaat! maar...t komt wel goed, daar heb ik alle vertrouwen in maar dat heeft denk ik ook tijd nodig, want toen ik hem kreeg kon hij ook niet veel.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 18:05

bedankt voor jullie reacties!! Ik hoop op nog veel meer reacties en hulp!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers