Manege paard enorm zwaar op het bit, help?

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

aeolusnr1

Re: Manege paard enorm zwaar op het bit, help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 13:05

Tjaa ook ik ben soms vrij kort door de bocht zeggen sommigen hier, ik vind dat niet van mezelf, maar tjaaa....
Ik vind dat een training ook resultaat moet opleveren, en wat je wil bereiken moet ook haalbaar blijken, en zoals ook "simpelman" het hier beschrijft, je kan zoiets niet oplossen, enkel wanneer het jouw eigen paard zou worden en er dan heel gericht aan gewerkt zou worden dan heel mssn, het zal dan zeker flink verbeteren maar of het helemaal in orde komt tjaaa ik denk persoonlijk van niet maar dan kan het zeer zeker tot een heel redelijk niveau gebracht worden.
Zolang het een manége paard is en blijft, is dat een onmogelijke zaak.

Zaterdag 09 mei 2015 Clinic schrik en stress training,te Heeze nabij Eindhoven. Er zullen een 7 tal paarden behandeld worden, elk met hun eigen probleempjes. Er zijn nog een paar plaatsen als toeschouwer beschikbaar, deze Clinic zal een ganse dag duren, voormiddag een theoretische benadering, namiddag het praktijk gedeelte.
Deelname prijs 20 euro/pers. iedere deelnemer/toeschouwer krijgt ook een uitgebreide gedrukte cursus tekst.

aeolusnr1

Re: Manege paard enorm zwaar op het bit, help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 17:26

200 en 300euro lijkt me ook erg duur, ik zelf vraag ook 150euro/maand voor een bijrijder, en daar zitten dan 2 lessen per maand inbegrepen.
Maar idd paardrijden is niet echt goedkoop, kleding, schoeisel, toebehoren, als je een eigen paard hebt , hoefsmid , dierenarts, tandarts, stalling en weide , voeding , Harnachement, .....

Zaterdag 09 mei 2015 Clinic schrik en stress training,te Heeze nabij Eindhoven. Er zullen een 7 tal paarden behandeld worden, elk met hun eigen probleempjes. Er zijn nog een paar plaatsen als toeschouwer beschikbaar, deze Clinic zal een ganse dag duren, voormiddag een theoretische benadering, namiddag het praktijk gedeelte.
Deelname prijs 20 euro/pers. iedere deelnemer/toeschouwer krijgt ook een uitgebreide gedrukte cursus tekst.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie