De juiste galop

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne, SayaJones, Nicole288, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:58

En wat als dit niet lukt? Mijn ruitertje krijgt mijn pony maar niet in de rechtergalop...
Ik heb haar al de standaarddingen laten doen: juiste stelling, binnenbeen op de singel, buitenbeen achter de singel, op binnenste zitbeenknobbel gaan zitten,... maar pony weigert om rechts aan te springen. Soms wil het wel eens (per ongeluk) lukken, maar links lijkt zijn favoriete kant te zijn.

Links galopperen op de rechterhand ziet er thans écht niet comfortabel uit, de ruiter voelt zelf ook dat het weer de verkeerde galop is, het zit voor haar echt niet lekker. Er zijn weken bij dat het ruitertje mijn pony niet 1 keer in de juiste rechtergalop krijgt. Links is geen enkel probleem, en pony luistert ook goed naar het been, als ze de hulpen geeft springt hij in galop. Pony doet ook niet vervelend bij de galop op de rechterhand, hij springt gewoon rustig links aan alsof er niets aan de hand is, het enige probleem is dat ze hem onmogelijk op de rechter galop krijgt.

Ik weet dat het niet eenvoudig is om van achter de pc te zeggen hoe het moet, maar misschien is er toch iemand die mij toch van achter zijn/haar pc kan helpen :Y)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie