overgangen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 22:10

Hoi!
Ik werk veel aan de overgangen met mijn paard. Alleen gaat van draf naar stap gaan niet zo gemakkelijk. ik moet overgangen op de zit doen, maar mijn paard wilt zo altijd net niet in stap. Toch nog net doorgaan. "zwaar zitten", daar slaag ik precies niet zo goed in (ik ben ook wel vrij licht). hetzelfde voor halthouden. Hoe kan je nu "tegen de beweging inzitten" in stap? Gaat nauwlijks - toch bij mij - mijn paard merkt het bijna niet. Ik mag niet aan mijn teugels beginnen komen, want hij moet het op de zit kunnen. Wie kan mij nog tips geven? Wat doe ik verkeerd? Verward Verward Verward


visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 22:35

Dat doe ik wel, maar meneer trek er zich weinig van aan. Ik ziotr daar dat bijna tot tegen het dak te stuiteren, om maar vooral niet mee te gaan met de beweging.
Ben jij eigenlijk terveden van dat boek van Tinnenke Bartels? Lijkt me wel een heel geod *LOL* .

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 22:35

Dat doe ik wel, maar meneer trek er zich weinig van aan. Ik zit daar dat bijna tot tegen het dak te stuiteren, om maar vooral niet mee te gaan met de beweging.
Ben jij eigenlijk terveden van dat boek van Tinnenke Bartels? Lijkt me wel een heel geod *LOL* .

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 22:35

Dat doe ik wel, maar meneer trek er zich weinig van aan. Ik zit daar dat bijna tot tegen het dak te stuiteren, om maar vooral niet mee te gaan met de beweging.
Ben jij eigenlijk terveden van dat boek van Tinnenke Bartels? Lijkt me wel een heel goed *LOL* .

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 22:35

oeps... 3X... tssssss

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 10:03

Hij is zeker sterk genoeg op het verzameld te doen, maar hij doet zo hangerig en hij vindt dat zo onnodig.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-01 19:09

Je moet me niet verkeerd begrijpen. Hij vertraagt wel, heer erg, maar zo net overgaan in stap lijkt hij er iets te veel aan. Hij weet ook wel dat als ik aan de overgangen werk dat hij daarna natuurlijk weer in draf mag/moet.
Sommige dagen is het minder als anders. Als het warm is, kna hij wel wat lui zijn, zoals de meeste paarden bij warm weer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 46 bezoekers