help pony heeft geen ontzag voor been en zweep

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

capopjekop

Re: help pony heeft geen ontzag voor been en zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:13

Is ze altijd zo sloom geweest? Als dat niet het geval is zou ik eens bloed laten trekken en na laten kijken op eventuele tekorten. Als er medisch niets is werken overgangen altijd fijn, ik neem aan dat ze wel enigszins reactie vertoont?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 08:16

Maar is ze altijd zo geweest dan? Ik vind het eerlijk gezegd niet echt normaal klinken. Ik ken wel genoeg pony's die niet echt voorwaarts denken, maar die reageren toch wel anders op het been/zweep dan jouw paard. Ik zou voor de zekerheid toch wel bloed laten trekken, puur om iets lichamelijks uit te sluiten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:15

Mss een stomme vraag, maar is ze in de wei wel actief als ze aan het gek doen is? Of doet ze dat niet? Hoe is haar conditie qua gewicht? Is ze toevallig te dik?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:19

Wat ik me nu afvraag, vinden andere mensen haar ook traag als ze jullie zien rijden? Want mss ben je gewoon snellere pony's gewend? Als ik op een paard rij vind ik ze ook altijd te traag lopen (terwijl andere ze juist dan te hard vinden lopen), maar dat komt omdat mijn pony altijd te hard wilde en kortere passen had.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie