Gekke shet.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 12:22

Oh man.....dit is de typische onndeugende shet! Wij hebben hier net zo'n figuur staan...Dennis, gewoon doorzetten en dan het gevecht maar aangaan.

Ik heb ook jaren op een shet gereden die in het weiland waar ik oefende ook nisk wou. Het enige wat hij deed was heeel dicht langs het hek (dan moest je dus even snel je been optrekken anders is je knie aan gort) of heel hard het schuilhokje induiken (moet je dus snel voorover gaan zitten, anders heb je een hersenschudding Haha! )
Springen wou die ook niet in de bak, ik heb weleens gelest dat de instructrice aan de ene kant stond met een zweep, m'n opa aan de andere kant ik, drijven en sturen...en hij draaide gewoon fijn weer om.....

Gewoon aanpakken die hap. dan zul je er misschien eens afvallen, maar van zohoog kom je niet Lachen en doorzetten. Op een gegeven moment snapt ie dat jij toch echt de baas bent en dan doettie alles voor je.

Succes en ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~



Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 10:11

Hah! Dat heeft onze shet ook eens gedaan met m'n buurmeisje, ik had even slim alle openingen gebarricadeerd, schiet hij er gewoon onderdoor en zij hing daar....ik lag best dubbel maar zij vond het minder...

Een shet is echt het leukste om op te rijden zolang het nog kan!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers