Pony reageert niet goed op mijn been?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Pony reageert niet goed op mijn been?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 17:45

altijd als ik op me verzorgwelsh rijd dan is ze in het begin nog wel voorwaarts maar na een tijdje, 10 minute ofzo, dan gaat ze steeds langzamer en als ik drijf gaat ze chagereinig met d'r hoofd omhoog lope en wil ze nog niet. Verward

ik rij liever niet met zweep omdat ze nog maar 5 jaar is en ik ben bang dat ze eraan gaat wennen en dat ze dan niet meer zonder zweep te rijden is... of moet ik nu wel gewon een zweepje gebruiken en af en toe bijtikken?

gr annuh


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 17:57

heej

ik krijg geen les op die pony ........
en ik drijf altijd heel zacht maar als ze niet luistert wel wat harder maar dan nog luistert ze niet....

ps toch bedankt voor je reactie!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 09:49

ik zou heel graag les willen nemen, maar de pony staat gewoon bij een huis en er is geen manege ofzo in de buurt, dus kan het niet..........
we hebben gistermiddag geprobeerd dat ik erop zit en mijn zusje in het midden met de longeerzweep en als ze niet luisterde naar mijn been dan een heel klein zwiepje met de zweep, niet een klap ofzo maar gewoon ff de zweep omhoog.
misschien als we dat een weekje doen dat ze dan beter luistert?

bedankt voor jullie reacties!!! gr annuh

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 17:34

okee k ga t toch maar ff 1 keer met zweep proberen............


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 18:36

heej,
ja ik zou heel graag les neme maar dat kan niet!
heel erg bedankt voor jullie hulp!!!!
Ik ga idd een tijdje met zweep rijden, ik hoop dat het helpt, ik wil nooit te ruw zijn voor een pony en vooral niet voor zo'n jonge!

maar goed, k ga t probere

gr annuh

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 13:08

okeej maare, ik heb al les op de manege op een manegepaard hoor al 8 jaar dus hier heb ik helemaal niks aan want daar gaat het goed!!!! en k heb daar al gevraagd of ik iets niet goed doe maar zeg zeggen er niet veel op dus , enne, liever niet reageren als ik er toch niks aan heb want drijven doe ik ook al genoeg maar ik wil niet nog harder drijven want dan wordt het schoppen en dat is het laatste wat ik wil

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 16:41

hey Drackaar, ik ga niet met sporen rijden, en al helemaal niet op een jonge pony van net 5 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik ga rijden, dan rij ik gewoon in de wei, het kan best zijn dat ze het saai vindt, maar ja, wat moet ik dan, ik rij veel figuren en overgangen, vaak daarna nog een sprongetje, of zonder zadel of buitenritje enz enz.

maar goed, ik ga een tijdje met zweep proberen, en NIET met sporen!

gr anne

ps, bedankt voor jullie reacties!!!!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 20:19

hey,

ik kom net van me verzorgponytje af, k had met een zweep gerede, en na een tijdje heb ik r een tikje gegeven en ze schoot ineens vooruit, voor de rest was ze goed voorwaarts en goed aan me been, moest af en toe ff bijtikken.

Nu kom ik bij t volgende probleem, dat ze niet omlaag wil met d'r hoofd en gespannen naar boven loopt maar goed, k ben voorlopig al lang blij dat ze lekker voorwaarts is!
Bedankt voor al jullie reacties!

gr anne

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 19:27

En tog ga ik niet met sporen rijden, ten eerste is t een hele tijd terug dat ik voor het laatst met sporen heb gereden, en ben bang dat ik r verknal!
en ik ben bang dat ze eraan gaat wennen, en het eigenaartje (8 jaar) rijd zelf ook niet met spore, dat ze dan niet meer naar haar eigenaar luisters.........

gr anne

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 14:54

julie hoeven niet meer te reageren, de eigenaar heb beslote de pony te verkopen........

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 19:12

jah, ik denk t wel want dat meisje durfde er zelf nieteens op te rijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 42 bezoekers