dribbelen met hals strekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 19:25

Ik heb een probleempje met mijn Welsh-cob van 3,5. Ik ben nu rustig aan het inrijden maar met het hals strekken gaat ze steeds harder lopen! En met mijn zit krijg ik haar niet terug en om nou elke keer de teugels op te nemen als ze harder gaat vind ik ook zo wat! En dat helpt ook niet echt! Wat kan ik proberen om haar ook aan de lange teugel rustig te laten stappen? In draf en galop doet ze het trouwens ook aan de lange teugel!
Ik houd nog wel contact met haar mond maar krijg haar alleen in een normaal tempo als ik de teugels helemaal op neem en haar zo weer terug rijdt!
Wie kan me helpen???

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!


Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 17:56

Hoi Hoi!!
bedankt voor jullie tips!
Ik ga dat van jou maar eens proberen Kimmy!
Ik weet ook van mezelf dat ik met zachte hand rijd (vooral omdat ze zo jong is maar vind het ook niet leuk voor de pony als ik met harde hand rijd) Ik ga morgen meteen beginnen met oefenen je hoort van me hoe het gaat!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-01 16:02

Jongens met Daisy gaat het wat beter met het halsstrekken! Tuurlijk niet helemaal geweldig maar....... het begint te komen!
Helaas heb ik nu wat minder tijd voor haar omdat ik het heel druk heb met Lucky Luck (zie paardenpraat: OOO nee wat een pech)
Maar ik probeer Daisy ook genoeg aandacht te geven! En natuurlijk Punkie mn shetje ook nog anders wordt ze erg boos op me!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akke_sSpring, Bytespider, Lucy_121 en 44 bezoekers