paard over hindernis slaan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

paard over hindernis slaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 20:45

Zondag had het paard van onze buren springwedstrijd. Ze weigerde en werd helemaal afgerost!! Echt belachelijk! Boos! Ik vind dat een tik met de zweep moet kunnen, maar dit was echt belachelijk! Ze hebben het paard dus vanochtend naar een stal gebracht waar ze hem eens flink klappen kunnen geven zonder dat iemand anders er commentaar op heeft. Met andere woorden: ze weten eigenlijk zelf al dat ze fout zitten, maar willen het niet toegeven.
Verschrikkelijk. Boos! Ik kan me er zoo kwaad om maken. Die mensen zijn geen paard waardig vind ik.
Springen is toch een kwestie van vertrouwen Verward


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 12:25

Ik was gister gewoon een beetje over de z**k, maar nu gaat alles wel weer ok. Misschien niet het juiste topic voor dit, maar ik moest het gewoon even kwijt. En die mensen hebben al een x helemaal over nieuw moeten beginnen met dat paard, omdat ze niet meer durfde te springen. Daarom.


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 19:31

Ja, wij snapten er ook nix van dat die jury er nix van zei, maar ze schijnt hier in de buurt nogal een populaire amazone te zijn. Als iemand er commentaar op geeft dan heb je geloof ik wel een probleem. Lips are sealed

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 15:29

Nou kijk, als ze haar een x flink op haar donder geven vind ik het niet zo erg, maar ze doen het elke x. Je had die uitdrukkig in haar ogen moeten zien, ik kreeg er gewoon kippenvel van. Brr Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers