Tips voor omgaan met erg getrainde paarden please?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 16:03

Ik denk dat je met een keer in de maand niet echt door gaat krijgen hoe zo'n paardje in elkaar steekt. Ik weet niet wat jij verstaat onder "te getraind". Ik heb je niet zien rijden en weet niet wat jij kunt. Maar als je zonder dat je het bedoelt het paard van je vader hulpen gaat geven waar hij normaal op moet reageren (zoals te erg klemmen met je benen, en hij heeft geleerd daarom voorwaarts te gaan, maar dat is op dat moment helemaal je bedoeling niet) dan heb je een probleem.
Ik denk dat je lessen moet gaan nemen, samen met het paard van je vader, en dat je er niet komt met één keer in de maand. Wij kunnen hier via bokt weinig aanwijzingen geven.

Je suis Charlie.



Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 16:12

Style,

Om te beginnen is het erg moeilijk om je MSN-taalgebruik te doorgronden. Het zou helpen als je zou proberen om leesbare taal te gebruiken.
Bovendien weet ik niet hoe oud je nu bent om een waarde toe te kennen aan het feit dat je sinds je 5de rijdt. En ik ken mensen die al twintig jaar rijden en er nooit wat van terecht gaan brengen, en ik ken ruiters die met een jaar in de Z zaten.
En een te gedecideerd paard? Je bedoelt dat je moeite hebt om haar voorwaarts te houden?

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 16:45

Als jij meer houdt van ongecontroleerd scheuren (en dan moet je me mijn directheid maar even vergeven) heb je op dat paard niets te zoeken. Omdat je op een heel gedisciplineerd paard rijdt denk ik niet dat je in een uurtje per maand het paard helemaal kunt veranderen. Bovendien denk ik dat je er meer schade mee aanricht (qua opleiding voor het paard dan) en meer voor je eigen lol bezig bent dan goed is voor dat paard.
En dat is mijn bescheiden mening.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Franchipanna, GrapeshotBot en 54 bezoekers