Wat te doen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Wat te doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 13:18

Laatste tijd gaat het niet zo vlot met mijn paardje.
Van mijn instructrice hoor ik ook niets, ik hebt nochtans haar zadel dat ik nog moet afbetalen.
Ik wil niets horen over zoek een andere instructrice, want daar ben ik al heel lang met bezig. En nergens een gediplomeerde te vinden die aan huis komt.

Ik had al er over nagedacht om Ranouk een week bij iemand die paarden traint voor dressuur te zetten. Aangezien ik toch een moeilijke richting doe.

Maar dat is niet voor nu, ik ga eerst sparen voor een trailer.

Ranouk weigerd de laatste tijd om een mooie stelling aan te nemen. Ook wilt ze helemaal niet in de arbeidsgalop, alleen maar uitgesrekt, net als een renpaard.

Dus ik vroeg me af, hebben jullie wat ideetjes, tips en dingen waar ik moet opletten zolang ik niets hoor van mijn instructrice ?

Naar een manege gaat niet, want er zijn hier alleen verenigingen, waa ik absoluut niet in wil omdat er helemaal niets voor dressuur word gedaan.
We hebben hier het azelhof wel, maar dat is €50 voor een les. Teveel om elke week te betalen.


RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 13:36

Remember schreef:
Euhh, moet het persé een gediplomeerde zijn dan? Ik ken genoeg mensen zonder papiertje die keurig les kunnen geven. Zou me daar niet blind op staren, fijn les hebben is belangrijker dan dat je instructrice een diploma heeft.



Zo bedoel ik het nu weer niet, maar ik vind steeds alleen maar mensen van 15 die les geven, daarom.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 14:06

Met mijn instructrice hadden we vorige week zaterdag afgesproken om 11 uur bij mij thuis. De dag ervoor had ik nog eens gebeld en alles was in orde. Ik was keurig op tijd, Ranouk was mooi gepoetst, opgezadeld tegen half 12. Het was 1 uur, oke er kan steeds iets tussenkomen. Tegen 5 uur wou ik niet meer wachten en ging zo rijden. Thuis had ik nog een gebeld, 3 keer iets gezegt op voicemail, gsm, nummer van thuis, nummer moeder. Nog altijd geen antwoord. En ik zie bij haar beoordelingen van haar advertentie dat ze haar beloftes niet nakomt. Ze heeft trouwens nog mijn cavello rijlaarzen die toch een heleboel waard zijn.
Op de voicemail zei ik ook: zou je iets willen zeggen wanneer we de volgende les houden ?
Ik vind het toch wat te lang duren.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 17:19

Cassidy schreef:
Wat wil je nou? Instructie of geen instructie? Als je huidige instructrice je laat stikken en je vertikt om wat anders te zoeken raken je problemen gerust niet vanzelf opgelost hoor!

Wat is dat trouwens voor een aparter richting die jij uit gaat? Wat is er zo speciaal aan de richting die jij volgt dat je niet op een andere manier les kunt krijgen?


Waar staat er dat ik vertik om wat anders te zoeken. Verward
Ik ben er al heel lang met bezig, het komt grof over in de tekst. Maar toen was ik niet bepaald goed geluimd.

Met mijn richting bedoel ik dat ik weinig tijd heb. Zodat ik Ranouk op training bij een ervaren iemand kan zetten zolang ik nog steeds geen instructie heb gevonden. Dan kan ik rustig mijn examens voorbereiden. Of moet ik mijn paard gewoon stil laten staan zolang ik niemand heb. Verward
In Nederland is het allemaal makkelijk, daar heb je paardenmensen zat én niet aan de duurste prijzen.
Bij ons, en vooral in mijn provincie. Is het groepje van paardenmensen heel select.
Ook word bij ons op de maneges (in mijn buurt) een heel slechte basis daargegeven aan de ruiters. Er word niet verderop in gegaan in de bewegin van het paard. Dus vele ruiters die al jààaren ervaring hebben rijden nog steeds slecht. Daarom verkies ik gediplomeerd, want ik wil vooruit, niet achteruit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers