Angst tijdens het rijden!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:24

ik ken het... ben ook een tijd heel bang geweest... maar toen "ontmoette" ik op mijn stage bedrijf de maffe haflinger sietske en die heeft met het vertrouwen weer terug gegeven!! rustig opbouwen... en vraag mensen gerust om hulp!! ga met een vriendin aan de longe ofzo, zo ben ik er helemaal over heen gekomen... heel veel succes en weet dat je niet alleen bent er zijn meer ruiters die dit probleem kennen!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he


dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 08:41

pubelia schreef:
ik ga in het begin ook altijd met angst op het paard zitten. maar ik ga dan eerst een rondje stappen en zingen dan is het bij mij weg!! *LOL*


pubelia heeft gelijk Lachen zing eens een liedje op je paard!! door te zingen ontspan je je spieren en zing je je angst weg!!!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:01

haha zingen doe ik niet vaak dat zou niet goed zijn voor mijn zelfvertrouwen.... mijn paard zal vast schrikken van mijn zang talent Tong uitsteken
en 1 tip zing niet van cowboy billy boom (door de boeven zeer gevreesd) want carola (raymon op bokt) zat eerst aan de longeerlijn op mijn pony (zonder zadel en zonder hoofdstel) toen ging ze dat lied zingen en toen lag ze boink op de grond Haha!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fro, GrapeshotBot en 6 bezoekers