Binnen rijden gaat goed maar buiten .........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:08

draagt ze voor de kar soms oogkleppen? Misschien dat ze daarom voor de kar buiten makkelijker is dan onder het zadel?


Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:24

Reageert ze misschien op het weer? Dat is zo wisselvallig laatste tijd, mijn paardje heeft daar weleens last van... Als je gaat rijden in het weiland, heb je dan genoeg variatie in je training? Het zou kunnen zijn dat ze t de ene x goed doet omdat ze zich dan niet verveeld en de volgende x zoiets heeft van "pffh gister ook al". Misschien dat je onbewust al zoiets hebt van daar gaan we weer? T zijn maar suggesties, ik ken jullie niet dus ik probeer maar iets nuttigs op te brengen.. Je klinkt vrij reël over die stang maar als het probleem ook in het door het been lopen zit, vrees ik dat het de oplossing niet is. Ook omdat ze het in de binnenbak wel op de dubbelgebroken trens doet... Anyway, heel veel succes!

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:29

En heb je weleens les op die wei? Misschien dat ze wat attenter is in de bak omdat er iemand staat te praten? Dat heb ik nl met mijn paard, als daar een vreemde op rijdt doet ie alles -mits ik les sta te geven-... Heb net je profiel bekeken, tis wel een prachtig beestje! Lachen


Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 23:39

ik zou nog niet met hulpmiddelen gaan experimenteren als je niet weet waar het probleem zit, niet dat ik daar op tegen ben ofzo maar met een thieddeman kunnen ze er ook best vandoor gaan... En vooral omdat het in de bak wel gaat, hier zit het -denkik- ook echt niet in de kracht van de ruiter.

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:17

is ze lichamelijk helemaal in orde, ligt haar zadel enz goed? Als het iets medisch is, is het natuurlijk makkelijker om lekker rechtdoor te lopen (voor de kar) dan wendingen en overgangen te moeten maken omder het zadel...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duhelo, Hieperdi, Jakiedrakie, Jeska2, Zonnebloem24 en 1 bezoeker