Halsstrekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-01 14:34

Ik heb een klein vraagje.
Sjors kan halsstrekken perfect, alleen een probleempje hij trekt dan gelijk de teugels uit je handen, gaat even heel diep en komt dan weer wat omhoog en dan hangen de teugels dus slap, dan moet ik ze snel wat korter maken en opnieuw een ophouding geven dan gaat hij weer diep.
Als commentaar krijg ik vaak op mijn protocol "niet de teugels losgooien" maar ik weet niet wat ik eraan moet doen.
Als ik een ophouding geef terwijl hij aan het zakken is (om het wat minder enthousiast te laten gaan) dan komt 'ie gelijk weer omhoog.
Heeft een van jullie misschien een oplossing?
bedankt,
Petra

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 14:45

tis een moeilijk probleem, maar wel op te lossen.
wanneer je hem dus laar halsstrekken, dan moet je je teugels vast houden, en wanneer ie te diep gaat geef je hem een flinke trap, zorg dan wel dat je geen sporen om hebt.
na die trap komt ie omhoog,alks het goed is, dan probeer je het opnieuw,en zo blijf je door gaan tot ie het in de gaten heeft, maar doe hjet niet te vaak !!!!!!!!1
anders luisterd ie niet meer naar je been

succes lara

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-01 14:57

'k draag geen sporen Knipoog , maar een schop geven werkt ook niet, dan komt 'ie omhoog en rent onder me vandaan, dan kan ik 'm met mijn zit niet houden. Dan moet ik hem eerst weer bij mekaar rijden en dan opnieuw beginnen.
Ik weet het ook niet meer...... Verward