Z42 gaat niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 12:36

Effe over dat van hand veranderen vanuit het schouderbinnenwaarts, dat zit nu ook in de M2, maar wat bedoelen jullie met niet rechtstellen, dat je over de diagonaal door moet in sch.binnenwaarts?
(in de M2 staat er duidelijk middendraf, weet ik, maar ben toch even benieuwd)

grtx, Rieja



Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:29

Oh, ik dacht al...dat wordt een vreemde oefening...trouwens best grappig eens te proberen, in schouderbinnenwaarts door de bocht om zeg maar....maar laat ik eerts de chouderbinnenwaarts zonder hoefslag maar eens voor mekaar maken, komt nog te vaak voor dat ik dan achterhand buitenwaarts krijg.....
Lijkt mij trouwens wel logisch dat je niet eerst rechtstelt, je bent immers al 'scheef'. Nouja.

grtx, Rieja

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 22:03

Ja, doe ik ook wel. Travers op de volte werkt btw ook fijn, doe je dat ook weleens?
Schouderbinnenwaarts beheersen we in principe, alleen de precisie ontbreekt soms nog weleens......dat bedoelde ik meer.



Citaat:
Op 2001-04-23 17:39, schreef Lielle:
ik werk vaak aan sb op de volte, erg goed voor het controleren van je buiging en de gehoorzaamheid op de hulpen. Ik vind het moeilijk uit te leggen maar in feite komt het neer op beginnen met de vote sluiten en dan zeggen met je binnenbeen: nee, we blijven op deze volte. Dus eigenlijk niet anders dan op de rechte lijn.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eeeeeeeeef en 36 bezoekers